Strona główna
  ładowność europalety

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Jak sprawuje się twoje Iveco ?. Zajmuje się transportem przesyłek expresowych na cała europę, więc dailakowi nie żałuje. Wbrew opiniom silnik HPI jest bardzo ekonomiczny i cichy. Wynika to z tego że wtrysk paliwa jest pod bardzo dużym ciśnieniem.
Na autostradzie przy prędkości 100km/h pali 8,6 litra. Jest bardzo dynamiczny i szybki( przy 120 km/h ekonomiczne obroty silnika). Prędkość 150 nie stanowi dla niego żadnego problemu, nawet na dłuższych odcinkach. Wersja maxi mieści 6 europalet. O ładowności nie ma co wspominać. Ile sie wsadzi, tyle wiezie. Jest bardzo wytrzymały, bo ma rozwiazania raczej z ciężarówki niż z busa. Jestem naprawdę mile zaskoczony. Wkurza mnie tylko turbina. Trzeba ją wymieniać co 200 000. Mój jest z 2003 roku. Mam na nim 432000 km. W silnikach common rail trzeba bardzo uważać na paliwo. Wystarczy raz zatankować syfu. Jeden wtrysk 1700 zł.
.


T2B Sp. z o.o.
Jesteśmy Spółką wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej MTC Plus. Naszą podstawową działalnością jest transport krajowy i międzynarodowy, spedycja i logistyka. Działamy na rynku usług transportowych od 2005 roku, w chwili obecnej spółka posiada samochody ciężarowe do przewożenia ładunków o masie do 24 ton i samochody do transportu specjalistycznego (przewóz drewna dłużycowego). W kolejnych latach planujemy sukcesywny rozwój firmy poprzez powiększanie taboru oraz zatrudnianie nowych osób.

T2B opiera swoją działalność na doświadczonej kadrze gwarantując tym samym wysoka jakość wykonywanych usług oraz terminowość dostaw i rozliczeń finansowych z klientami.

Firma T2B oferuje swoim klientom usługi transportowe i spedycyjne na terenie Polski i Unii Europejskiej.

Transport krajowy jak i międzynarodowy wykonywany jest samochodami o ładowności do 24 ton (33 europalety). Wszystkie nasze zlecenia świadczone są przez doświadczonych i rzetelnych kierowców, gwarantując tym samym terminowości dostaw oraz wysoką jakość obsługi Klienta.

Oferujemy również usługi w zakresie transportu drewna dłużycowego.

Epo Trans. DLA NASZYCH OBECNYCH I PRZYSZŁYCH KLIENTÓW DYSPONUJEMY
NOWOCZESNYM TABOREM:
ciągniki najnowszej generacji (DAF,SCANIA,VOLVO,IVECO,MERCEDES) = 82szt.
- naczepy typu NORMAL i MEGA o ładowności do 25 ton, 34 europalety i wysokości
części ładownej do 2,95 m. (kubatura - ok.100 cbm) = 82szt.
- posiadamy 5 zestawów o pojemności 120 cbm
- naczepy do przewozu blach w kręgach tzw. MULDY.

Załogi 2 osobowe z telefonami komórkowymi zapewniają krotki czas przejazdu od załadunku do miejsca rozładunku, oraz ciągłą kontrolę przejazdu.

G Ł Ó W N E K I E R U N K I :

PORTUGALIA
HISZPANIA
FRANCJA
NIEMCY
BENELUX
WŁOCHY
ANGLIA
SZWECJA
FINLANDIA
SŁOWACJA
CZECHY

WSZYSTKIE PRZEWOZY SĄ UBEZPIECZONE NA KWOTĘ DO 500.000,-USD W RAMACH UBEZPIECZENIA OCP (Odpowiedzialności Cywilnej Przewoźnika).
Na życzenie KLIENTA możliwe jest dodatkowe ubezpieczenie przewożonego towaru.
Posiadamy międzynarodowe CARNETY TIR.
Zajmujemy się również transportem kontenerowym typu "HAKOWIEC" - za pomocą urządzenia hakowego rozładunek i załadunek samoczynny.
Przewozimy również blachę w kręgach naczepami typu MULDA.

zrodlo http://www.epo-trans.com.pl/
Doblo, berlingo, partner, caddy etc.. trochę stary temat odkopuję - kilka dni nie było mnie przy kompie.

Z samochodów tej klasy polecam doblo - mam od półtora roku 1.9jtd (kupione z 54kkm, teraz ma 101kkm) - optymalny motor w takim samochodzie - ponad 100KM, spory moment .

Samochód prosty i praktycznie bezusterkowy, w przeciwieństwie do berlingo/partnera ma z tyłu bezobsługowe zawieszenie - belka i resory jak w ciężarówce (a nie franiolską belkę, która od czasu do czasu wymaga kosztownej regeneracji, szczególnie przy wożeniu ciężkich ładunków).
Z częściami nie ma problemów - mnóstwo używek, zamienników, ceny części oryginalnych są niewysokie.
Z motorem 1.9jtd rozpędza się do licznikowych 180km/h, jeśli idzie o zużycie paliwa to moje wyniki: ~4l/100km - chciałem sprawdzić jak mało można spalić takim samochodem - szybkość 80-90km/h, na pusto i max emerycka jazda, po mieście na codzień mieści się w 6 litrach, szybka jazda po autostradzie - 130-150km/h - 8l.

Ładownia całkiem spora - 3.2 metra sześciennego, na upartego można załadować 2 europalety (swego czasu doblo jako jedyny samochód w klasie miał takie możliwości), ładowność zależnie od wersji 600-800kg, plus przyczepa 1.1-1.2t dmc.

tak toto wygląda:

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • bezpauliny.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : ładowność Yamahy XJ 900
     : Ładownica na magazynek P99
     : ładowność w niemieckim dowodzie
     : Ładownica P - 99
     : ładownice Jugosławia
     : ładownice cz85b
     : ładownice P90
     : lampa wisząca z regulowaną wysokością
     : Lantra książka obsługi
     : łamanie simlocka w Sony Ericsson
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT