Strona główna
  labirynty z potworami grasz 4 wojownikami

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Spotkanie. Krótka relacja z mego pobytu w Paradoxie w dniu dzisiejszym

Mimo że mieszkam trochę po drugiej stronie miasta, dojazd nie był wielkim problemem. Wystarczy wsiąść w 122 które jak wiadomo zalicza pół miasta i już po pół godzinie jest się na miejscu. Inna sprawa że kluczowy przystanek jest chyba na żądanie i jeżeli ktoś się nie zorientuje (tak jak my) to pojedzie za daleko- i będzie musiał wracać.
Znalezienie Paradoxu jest proste- za mapkę organizatorom należy się pochwała .
Klub jest bardzo klimatyczny, lecz w sumie niezbyt wielki. W najbardziej zaludnionych godzinach mogą być problemy z miejscami- dziś o 17-18, czyli w sumie w mało „gęstym” terminie, prawie wszystkie miejsca były zajęte. Klubowi trzeba policzyć za duży plus solidną klimatyzację- mimo tego, że dużo ludzi paliło, zapach petów był prawie niedostrzegalny. Całkiem tanie były też napoje
Dotarliśmy na miejsce około 15.40. Niestety, organizatorzy jeszcze się nie pojawili, tak więc zasób gier był ograniczony (nie mogłem więc zagrać w Arkham Horror (czy jakoś tak )na którego miałem ochotę). Zamiast tego wzięliśmy grę Labirynt Czarnoksiężnika. Całkiem ciekawa dla początkujących adeptów sztuki planszówek, ale chyba posiadała za niski stopień trudności. Przegrane z „neutralnymi” potworami były niezwykle sporadyczne. Niestety, mój arcywróg Sultar pokonał mnie dzięki swojemu niezniszczalnemu krasnoludzie-wojowniku. Ja grałem szczurami, i jest to chyba frakcja trochę słabsza (zdolność „gazowa chmura” mało praktyczna, również rozwalanie broni wrogów przy porażce mniej mocne).
Po pewnym czasie do klubu przyszło trochę znajomych z avków czy fotorelacji twarzy. Jakoś tak się jednak złożyło że nie zapoznaliśmy się z nikim- tuż po tym jak skończyliśmy grać musieliśmy już się zmywać do domów. Również termin był niefortunny- rozmijał się z czasem moich polterowych znajomych.
Ogólnie uważam imprezę w Paradoxie za ciekawą propozycję dla każdego, kto ma w ten łykend czas
Oficjalny turniej na forum. Proszę was o opinię opartą na logicznych argumentach w tych sprawach:
- czy powinny być:
• walki drużynowe
• walki z potworami
potwory jako rasy dostępne graczom
• specjalne etapy (np. kto pierwszy przejdzi krótki loch)
• możliwość wzięcia jakiś rzeczy pozapodręcznikowych, za zgodą prowadzącego (moją)
- ile złota i PD za wygraną walkę
- na którym poziomie powinno się zaczynać (napewno nie niższym niż 3 i wyższym niż 12, chodź raczej skłaniam się ku 3)

Pytałeś o to.. hmm... więc tak:
- wali drużynowe - spoko, ale wówczas musisz dokładnie liczyć podział PD i łupów między poszczególnych członków drużyny...
- walki z potworami? oczywiście...
- potwory jako rasy dostępne graczom? hmm... znacznie ciekawsza rozgrywka... znacznie bardziej zachęcająca... znacznie trudniejsza w prowadzeniu... i KONIECZNIE musisz mieć dokładne zasady jak takie postacie sie tworzy i jakie mają plusy do Poziomu Postaci (coś na ten temat jest zarówno w OŚ:ZK i PMP ale tam jest tego stanowczo za mało...);
- specjalne etapy (np. kto pierwszy przejdzi krótki loch)? oczywiście - kolejne urozmaicenie... ale dla CIiebie to kolejny problem, ponieważ będziesz musiał dokładnie liczyć czsa w jakim sie dane postacie poruszają, ile czasu zajęła im dana walka w tym labiryncie, itd. - takie coś to bardzo dużo pracy, ale jeszcze ciekawszy motyw do takiego turnieju (inaczej będą takie zadanie rozwiązywali łotrzykowie, a inaczej wojownicy);
- ile złota i PD za wygraną walkę - dokładnie tyle ile dostaje sie według zasad PMP - tego akurat trzeba sie mocno trzymać bo to najlepsza podpora...
- który poziom? zależy - jeśl postanowisz zezwolić na potwory jako rasy dla BG to musisz liczyć się z tym że oni wymagają dość często wysokich poziomów aby móc nimi grać... hmm... w takim wypadku lepiej wybrać poziom troszkę wyższy, lecz jeśli nie pozwalasz na potwory - to wysoki poziom mija sie z celem...

No i to by było na tyle... chyba
1 października - Za kulisami: październik. Październik zaczniemy od update'ów związanych z grafika istniejących już miejsc. Obecnie nadszedł czas na Evil Dave'a i wioskę Edgeville. Dekoratorzy trochę się przerazili gdy weszli do lochów pod Edge, ale i tam będą aktualizacje. Jak wiecie vannaka jest dobrym wojownikiem, bo trzyma miecz oburęczny w jednej ręce, więc wolimy nie komentować jego wypowiedzi.
W tym miesiącc sklepy w RuneScape zostana wyposażone w zaporę anty-bot. Jeśli denerwował Cię pusty sklep po wizycie bota to od teraz zoabczysz, że niektóre sklepy maja nieskończona ilośc niektórych towarów. Po tej aktualiacji kuopwanie i sprzedawanie będzie o wiele łatwiejsze i przyjemniejsze. Oczywiście będziemy równoważyć ceny.
Więcej na ten temat: Development Diary - Shop Rework.

Zadanie w tym miesiącu będzie kontynuacją opowieści od ulubionego szmuglera Ardougne - Lorda Francisa Handelmorta. Ostatnie włamania do jego domu (Quest Tribal Totem) pozostawiły u niego w domu puste miejsce na cenne zdobycze, którymi mógłby pochwalić się przy następnej uroczystości. Zamówił więc on gałązkę winorośli z Karamji po obejrzeniu kilku "artystycznych impresji" w gazecie G.A.G.'u. Czy uda ci się odzyskać gałązkę? Olbrzymie labirynty, wielkie mrówki i naprawdę śmieszne rzeczy czekają na ciebie jeśli podejmiesz się tego wyzwania. Twoja nagroda będzie podobna do mini gry "Łzy Guthix'a"(Tears of Guthix) z możliwą nagrodą w 2 umiejętnościach(nie tylko Farming). Uważaj jednak - to zadanie jest trudniejsze niż na jakie wygląda.
Także w tym miesiącu damy małe wsparcie dla graczy którzy grają w zorganizowanych grupach albo klanach. W tym wypadku oferujemy nowy sposób podziału "lootu"(rzeczy które wypadają z zabitego potwora/npc/gracza) dla twojego zespołu: System Dzielenia Lootów. Jest to rozszerzenie Kanałów Chatu Klanowego. Każdy przedmiot zdobyty podczas przebywania na czacie klanowym przypadnie losowo komuś z grupy, niezależnie ile owa osoba zadała obrażeń. Osoby które nie zdobywają zbyt wiele zauważą że dostają częściej looty. Oczywiście jest to całkowicie opcjonalne, więc wciąż możecie walczyć tak jak dawniej. Mamy nadzieję że pomoże to sprawiedliwiej rozdzielić zdobycze z Króla Dagannothów czy Królowej Kalphite.
"Więc słyszałem że płakaliście, to bardzo dobrze, ale co z Halloween?" Cóż, nie będziecie rozczarowani. Większość z was spodziewa się na Halloween wyników Gwarantowanej Ankiety z czerwca, a rezultaty są wspaniałe. Zostać zaproszonym do domu Kuby Rozpruwacza nie jest codziennym doświadczeniem, i nie spodziewajcie się herbatki i biszkoptów. No cóż, może tylko herbatki - nie ma to jak dobry biszkopt po dniu ciężkiej pracy.
Jak zwykle spodziewajcie się zdrowej dawki Listów i Galerii Graczy, a także Dzienników tworzenia o przemianie sklepów, wypuszczenia tapety "Potrójne Kłopoty" i wiele aktualizacji w Bazie Wiedzy.
Razem z newsem "za Kulisami" została także wydana Tapeta i Dzienniki Tworzenia.
: Nowe MU (pytanie.. i ciekawo??). OKi oki.Ja wiem ?e s? nowe qesty itp. , ale tak jak mówi?e?,to dziwie si? czemu niema Fabu?y.A co do tego ?e MU2 ma by? w 2007 roku,to niemówi?em ?e jest to prawd?(po prostu us?ysza?em to).A szczerze mówi?c to obecna grafika niejest a? tak zbyt rewelacyjna,jak u innych grah tego typu.No có? czas pokarze czy te? b?d? jakie? prace nad nowym MU, czy te? zostanie jak jest(mianowicie dodawanie nowych qestów,broni,itp.)

[ Dodano: 2006-02-13, 17:11 ]
A propo gry SUN,to znalaz?em kilka informacji otej grze(nawet bardzo ciekawych),i chyba to jest nast?pca MU , poni?ej opis tej gry z pewnej stronki:

SUN: Soul of the Ultimate Nation to kolejny, po MU Online, przedstawiciel gatunku MMOcRPG przygotowany przez korea?sk? firm? Webzen z my?l? o ogólno?wiatowym rynku (w tym europejskim). Zdaniem twórców jest to pierwszy produkt, który ??czy mechanik? rozgrywki znan? z konsolowych gier akcji z rozwi?zaniami typowymi dla klasycznego MMOcRPG. Przez konsolowe akcenty autorzy rozumiej? g?ownie bardzo dynamiczn? i zr?czno?ciow? walk? (hack & slash) oraz uproszczony model zabawy, przez MMO olbrzymi i zró?nicowany ?wiat fantasy stworzony na ?redniowieczn? mod??, w którym setki osób mo?e tworzy? swoich awatarów i wp?ywa? na jego wygl?d i rozwój. T?em dla poczyna? wszystkich graj?cych jest konflikt pomi?dzy Nie?miertelnym Imperatorem Schwarzem, a Ignisem, liderem si? rebelianckich, który za?o?y? elitarne si?y zbrojne maj?ce zapobiec dalszej ekspansji niszczycielskiego Imperium Schwarza.

Zasadniczo, podobnie jak np. w Guild Wars czy Dungeons & Dragons Online uniwersum gry zosta?o podzielone przez twórców na dwie cz??ci. Pierwsza z nich to obszary sta?e (persistent space), w których kwitnie rozgrywka socjalna, gracze handluj?, tworz? przedmioty, zak?adaj? gildie etc. Druga to instancje (obszary generowane na pewien okres czasu dla potrzeb gracz lub graczy), gdzie walka odgrywa najwi?ksze znaczenie – to tu eksplorujemy tajemne labirynty, wykonujemy te? setki zada?, misji i questów i toczymy boje z napotkanymi potworami i innymi NPCtami. W grze znajdziemy te? specjalne areny do walki PvP od 20 do 40 osób.

SUN oferuje pi?? ró?nych klas postaci, ka?da o w?asnych, odmiennych cechach charakterystycznych i zastosowaniu, m.in.: wojownika o ogromnej fizycznej (Berserker), specjalistk? w u?yciu przeró?nych broni (Valkyrie), czy upad?ego demona o du?ych mocach magicznych (Shadow). Oczywi?cie prócz tego gracze mog? wybra? swojej postaci ras?, p?e?, czy budow? cia?a, a w czasie w?a?ciwej rozgrywki dowolnie j? rozwija? i wyposa?a? w dost?pne uzbrojenie.

Gra zosta?a wyposa?ona w nowoczesny trójwymiarowy silnik graficzny (wykorzystuje on m.in. system SpeedTree), który gwarantuje pozytywne doznania wizualne podczas naszych przygód. ?cie?k? d?wi?kow? stworzy? Howard Shore, czyli kompozytor, który skomponowa? muzyk? do filmowej trylogii The Lord of the Rings.

Znajduje si? te? na tej stronie Filmik i kilka screnów, oto LINK dla ch?tnych:
http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=6226
----------------------------------------------------------------------
A tu zamieszczam informacje o premierze itp. :

SUN: Soul of the Ultimate Nation

producent: Webzen Inc.
wydawca: Webzen Inc.
kategoria: gry MMO
cRPG

Data Premiery:
?wiat: maj 2006
Polska: obecnie brak planów wydania


tryb gry: massive online multiplayer
tryb multiplayer: Internet
wymagania wiekowe: 12+
------------------------------------------------------------
A tu oficjaln? strone tej gry:
http://www.webzengames.com/Game/Sun/default.asp

-------------------------------------------
No to chyba tyle jak Narazie,gra zapowiada si? ?wietnie.
(chyba zadurzo sie rozpisalem uffff... )
. Witaj niestrudzony wędrowcze...tym czym zajmiemy się na początku to wybór rasy.Wchodzi w menu po lewej do statystyk i obok pola rasa widnieje napis (wybierz) naciskasz go i widzisz taki oto widok:

Stworcy krainy:
-Człowiek
-Potomek Smoka

Elfy:
-Lesny Elf
-Mroczny Elf

Kranoludy:
-Ksiezycowy Krasnolud
-Duegar

Hobbici:
-Hobbit

Gnomy:
-Gnom Gorski
-Gnom Potokowy

Nieumarli:
-Lich
-Wampir
-Wilkolak

Mieszane:
-Jaszczuroczłek
-Pol-Elf
-Pol-Ogr

Z gor oraz lasow:
-Tauren
-Ent
-Ork


Wybierasz najbardziej pasującą ci rasę,jest to ważny wybór...zaplanuj go dokładnie bo potem będziesz wybierał klase postaci między:

- Wojownik
- Mag
- Rzemieślnik
- Barbarzyńca
- Złodziej

I tak wojownik jak ibarbarzyńca powinien mieć rasę która ma dużo AP(teraz AP czyli astralne punkty otrzymujesz je po 5 co awans na wyższy poziom) do siły,zręczności,szbkości i wytrzymałości.Jednak nei wszystkie rasy spełniają te wymagania niekótresą lepsze w wytrzymałości a niektóre w sile i zręczności...tu już wybór pozostawiam tobie.
Mag postać która powinna mieć dużo pkt za AP do wytrzymałości,szybkości,inteligencji,siły woli(choć zręczność też się przydaje)Moim zdaniem dobrze nadają się na magów tak gnomy górskie,Lichowie oraz Elfy Leśne.
Rzemieślnik,tutaj nie moge sie za dużo wypowiedzieć bo nigdy nie grałem tą klasą więc myślę że gnom,kranolud byłby dobrą opcją,w co należy wkładać AP dokładnienie wiem,ale skupcie się bardziej na kuźni oraz tartaku! Dla niektórych dobrym pomysłem jest wzięcie immunitetu przez co postać nie będzie atakowana przez inne postacie,lecz możesz walczyć na arenie walk(dostępna również w menu po lewej) z potworami znajdującymi się.
Złodziej,jest to jedyna klasa która potrafi okradać:sklepy,banki i innych mieszkańców.Dla złodzieja należy wybrać rasę która ma dużo za AP do zręczności szybkości i wytrzymałości oraz siły(ale głównie zręczność i szybkość) myślę że wampir się nada...lub elf

Teraz gdy wybrałeś już klasę i rasę należy wybrać bóstwo oraz płeć...tutaj sugeruj się opisem każdego bóstwa.

Następnie płeć-chyba nie muszę komentować

Więc jeśli już wszystkie opcje z postacią zostały wybrane...albo nie zapomniałem,nie zapomnij o opocjach konto w leweym meny,możesz tam dodać swój avatar,opis postaci i inne rzeczy.

Teraz czas do wejścia do Altary(menu po lewej) powyborze zostaje ci pokazany plan miasta,masz ogromny wybór opcji



//tutaj możesz się uzbroić i walczyć//
Wojenne Pola
Arena Walk
Płatnerz
Zbrojmistrz
Łucznik
Strażnica

//znajduje się tu karczma w której możesz porozmawiać ze swymi przyjaciółmi,oraz forum...zaglądaj do niego od czasu do czasu,redakcja gazety-tutaj wydawane są nr. Polweeka czyli gazety która jest powszechnie dostępna wszystkim mieszkańcom polgorii//
Społeczność
Plotki
Forum
Karczma
Poczta
Klany
Redakcja gazety


//szkoła-szklisz się(statystyki)kopalnia-wydobywasz surowce,farma możesz uprawiać różnego rodzaju zioła,Polana chowańców-miejsce w którym szukasz/kupujesz chowańca i możesz nim walczyć z chowańcami innych mieszkańców,oraz możesz je rozmnażać albo dla zysku albo dla powiększenia kolekcji//
Podgrodzie
Szkoła
Kopalnia
Farma
Polana Chowańców

//Miejsce modłów,zaopatrzenia magów,zaopatrzenia w miksturki oraz Labirynt-czyli miejsce w którym możesz przeżyć niesamowite przygody,i przy tym albo zginąć albo wyjść z wielkim skarbem//
Zachodnia Strona
Labirynt
Magiczna Wieża
Świątynia
Alchemik


//dzielnica w której możesz kupić dom,w którym możesz odpoczywać przy czym odzyskiwana będzie energia,również jest tu pałac ślubny,spis mieszkańców,posągi(najlepsi w polgorii),galeria bohaterów-ci którzy pokonali strażnika,oraz nasza biblioteka//
Dzielnica mieszkalna
Domy
Palac Slubow
Spis mieszkańców
Dom Cechowy
Posągi
Galeria Bohaterów
Biblioteka


//Miejsce w którym skupiają się władze polgorii,gmach sądu-miejsce rozpraw a także możesz tutaj przeczytać kodeks polgorii,hala zgromadzeń-miejsce w którym są ankiety//
Zamek
Wieści
Zegar miejski
Lochy
Gmach Sądu
Hala zgromadzeń
Urzednicy
Aleja Zasłużonych

//miejsce w którym mozesz zacząć zarabiać//
Praca
Gildia Pracy
Huta
Kuźnia
Pracownia alchemiczna


//tutaj możesz wybyć(przez stajnie) do innych lokacji polgorii,zakupić coś,sprzedać//
Dzielnica południowa
Rynek
Skarbiec Polgorii
Kramy mieszkancow
Magazyn Królewski
Stajnia


//odludzie,znajduje sie tu stajnia w której możesz za darmo jeździć po całej polgorii(lecz to też kosztuje)
Odludzie
Spis Nieumarlych
Spaczona Stajnia


Od czego zacząć:
No myślę żeby trzebało się troche uzbroić:
-mag-->wieża maga
-Wojownik,Barbarzyńca,rzemieślnikzłodziej-->zbrojownia,płatnerz,łucznik

Teraz przydałoby się może troche powalczyć...jako że jesteś młodym mieszkańcem nie możesz walczyć z innymi osobami(do 3 roku) więc walcz z potworami na arenie walk

Zarabianie:
Dobrym pomysłem jest kopanie węgla w naszych kopalniach a potem sprzedawanie go w magazynie królewskim,bądź na rynku

Drugim sposobem jest oczyszczanie miasta

No i możesz również robić bronie zbroje itp,miksturki...

Narazie to wszystko powodzenia!!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thelemisticum.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Labirynt fauna Lektor polski
     : labirynt straszna gra
     : Labirynt Fauna na DVD
     : labirynty do druku dla dzieci
     : labirynty zadania darmowe do wydruku
     : Labirynty do drukowania dla dzieci
     : labirynt suwalki
     : Labirynty dla przedszkolaków
     : labiryncie Faraon
     : labiryny jeja
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT