kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
[10806g] Cube Ltd Pro. Brakes: LX 585 691
Casette: Shimano XT 11-32 260
Chain: Shimano XTR 260
Crankset: Shimano Deore LX 921
Derlr Front: Shimano Deore XT 179
Derlr Rear: Shimano Deore LX 291
Discs : Shimano Deore LX CL 326
Fork: Manitou R7 super 80mm 1480
Frame: Cube LTD Pro 1760
Grips : Ritchey WCS tuned 18
Handlebar: Ritchey PRO 170
Headset: Ritchey PRO 130
Pedals: Crank Bros Egg Beater C 294
Seat: Selle Italia Thoork Carbon 190
Seatpost: Carbon 330mm 230
Seatpost Clamp: Accent Light Tuned 18
Shifters: Shimano Deore LX tuned 230
Spacer: Carbon 5mm 2
Stem : Pro PLT 100mm 120
Tires: Maxxis Larsen TT 1.9 kev 820
Tubes: Maxxis Ultralight 240
Wheel Front: Fulcrum Red Metal 5 947
Wheel Rear: Fulcrum Red Metal 5 1129
Pierdoły: 100
Overall hmm wychodzi mi 10806g :)
Myślę nad zmianą na rame specialized epica 2006 i forka na foxa 100mm, ale zobaczymy, w sumpie ten rowerek jest też dobry, a pod choinkę zamiast ramy i forka mogę poprosić np. o polara jakiegoś albo przerzutkę przód & tył xtr albo o milion innych rowerkowych pierdół :)
zamontowanie silnika z pralki Mastercook PF 73 do Polar SL. Witam ,
mam pytanie czy można silnik występujący w pralce Mastercook PF 73 o następującym oznaczeniu:C.E.SET Motore uniwersale MCA 38/64- 148-400W 220-240V 50/60Hz cl F/F
MCA 38/64-148/PH3, "włożyć" do pralki POLAR SL 348 XW, gdzie występuje różnica w oznaczeniu MCA 38/64-148/ST2.
Czy może ktoś wie, czy ta różnica ma znaczący wpływ i w ogóle co oznacza PH3 a co ST2? Islandia w maju - pogoda. Z serwisu meteo:
http://www.vedur.is/vedurfar/yfirlit/cl ... fo_en.html
I strona główna:
http://www.vedur.is/english/
Myśle,że te dane [tabele średnich temperatur w róznych miesiącach] dają pewne pojęcie. Trochę danych znajdziesz w tabelach ze stacji meteo strona/dwie blizej głównej od linka, który podałem jako pierwszy. Średnie temperatury sa trochę mylące, gdzieś tam w tabelach były też średnie temp. maksymalne.
Generalnie w sierpniu 2003 to temperatury za dnia byly zwykle na poziomie nieco ponad 10st., w słoneczny i mało wietrzny dzień zdarzało mi się w słońcu paradować jakis czas w T-shircie bez polara, no ale to juz były upały z temp. 15st. C i wyżej [17st.C?]. Generalnie przez 1/3 pobytu miałem przyzwoitą lub wręcz ładną pogodę, co było sporym zaskoczeniem.
Pozdrawiam raz jeszcze
-J. koszyk, okulary, siodło, polar, shimano i wiele innych. witam na sprzedaż posiadam parze rzeczy: -siodło slr TT 135g waga realna 146g -249zł uzywae -tarcza xtr 203mm 79-zł lekko uzywane -tarcza xtr 180mm 65-zł lekko uzywane -tarcza xt 160mm 50-zł bardzo miało uzywane -polar cs600x -799zł uzywany -pancerze aligator i-link -199zł pół uzywane -przerzutka przód xtr e-type -99zł uzywana -kaseta shimano xt 11-34 -89zł uzywana -łańcuch xt CN-HG93 114ogniw -59zł nowy -koła xt WH-M775 CL -800zł uzywane -zacisk lire carbon 38mm -39zł uzywany -okulary shimano galaxy 149zł nówki -skarpetki shimano L 43-45 39zł nówki -torba na wyjazdy adidas 59zł nówka -czapka scott 39zł nówka -usługa serwisowa na 100zł firma ottalik http://sklep.ottlik.pl/index.php -60zł -okulary gogle e122-2 49zł nówki -okulary arctica s-58 B -39zł mało uzywane -okulary arctica s-126 A -105zl nówki -kierownica ritchey wcs biała 31,8mm 173g -209zł mało uzywana -KOSZYK ELITE SIOR NOWOŚĆ W POLSCE -299zł nowy!!!
Jeśli Masz inną propozycje ceny pisz!!!
wszelkie informacje pod kontaktem: e-mail: http://www.bartoszbejm.pl [10942g] Kross lvl a6 Disc by olek123. Bar Ends: (Rogi) – Boplight 57g
Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - Author 4g
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - No Name 22g
Brake (Front): Shimano SLX - 321g
Brake (Rear): Shimano SLX - 344g
Cables: (Pancerze i linki): Shimano - 70g
Cassette: (Kaseta): Shimano XT 11-32 - 258g
Chain: (łanńuch): Shimano XTR - 286g
Crankset: (Korby): Shimano SLX - 892g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia): Shimano XTR 960 - 150g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna): Shimano XTR 970 - 185g
Fork/Starnut/Poplock : (Widelec/Gwiazdka/Blokada): Rock Shox Reba SL 100mm - 1628g
Frame/Headset: (Rama+Stery): Kross lvl a6/Cane Creek - 1847g
Grips: (Gripy): Author pianka - 28g
Handlebar: (Kierownica): Truvantiv Team 560mm - 135g
Pedals: (Pedały): Exustar E-PM 25 - 279g
Polar Speed: (czujnik predkości) - 22g
Rotors (tarcze): Shimano RT 79 CL 160mm - 262g
Seat: (Siodło): Selle Italia SLR XP - 180g
Seatpost: (Sztyca): Giant A3 350mm/27.2 - 250g
Shifters (Manetki): Shimano LX - 218g
Skewers: (Zaciski koł): Shimano XT - 124g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy): No Name - 27g
Spacers/Top cap: (Podkładki pod mostek/Top cap): Carbon/Boplight - 20g
Stem: (Mostek): Truvantiv Team 110mm/31.8 - 146g
Tire (Front): (Opona przednia): Geax Saguaro - 525g
Tire (Rear): (Opona tylna): Geax Saguaro - 525g
Tubes: (Dętki): Maxxis Ultralight - 250g
Wheel Front: (Koło przednie): Shimano XT/cnSPOKE 1.8/Mavic 717disc - 820g
Wheel Rear: (Koło tylne): Shimano XT/cnSPOKE 1.8/Mavic 717disc – 1067g
Razem 10942
Waga wyszla dosc duza, sam sie zdziwilem mimo, ze mam ciezszy naped i opony o 300g liczylem na mniej. Jeszcze nie wszystko powazone (opony, sztyca i siodlo ale nie wplynie to duzo na wage)
Zdjecia http://picasaweb.goo...k.xtr/A6Czesci#
[9073g] Whistle Arawak disc!. [EDIT] - 1.09.2009r. - Wymiana korby, ponieważ M960 już była wysłużona, zmiana siodła, ponieważ tune już po kolejnej reanimacji wylądował w szosie (jest zbyt miękki - 2x robione pręty i pęknięta skorupa. Rower w wersji wyścigowej jest ciężki, ale mam nadzieje że niezawodny. Chciałbym do końca sezonu zmienić jeszcze koła na jakieś SLR'y, ale to się okaże jak będzie wyglądała sprawa z budżetem.
Jest to rower przygotowany stricte na wyścigi/maratony czyli nie zawiera opon typu flyweight oraz dętek flyweight...Jednak wersja light także istnieje, gdyż posiadam dętki ultralight i opony, których uzywam czasem na treningach, bo głównie trenuje na szosie.
Bar edns: Boplight - 62g
Brakes (Front + rear): (Hamulec przedni + tylny) Shimano XTR DualControl 986g
Bottle Cage: Specialized Rib cage - 39g
Cables : (linki + pancerze) NOKON gold + gumki - 88g
Cassette: (Kaseta) Shimano XT 11-32- 261g
Chain: (Lancuch) Shimano XTR - 264g
Crankset: (Korby) Shimano XTR 2007r- 791g
Computer: Polar S150 - 96g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT - 159g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR 2008 - 198g
Fork: (Widelec) Rock Shox SID race - 1306g
Frame: (Rama) Whistle Arawak M - 1324g
Headset (stery) : FSA 83g
Grips: (Gripy) Author - 22g
Handlebar: (Kierownica) - Easton EC90 - 99g
Top Cap : (kapsel) BOP + Alu bolt 11g
Pedals: (Pedaly) CRANK BROTHERS SL - 264g
Seat: (siodło) Selle Italia SLR Carbonio - 141g
Seatpost: (Sztyca) Votec Carbon "Tune" - 191g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Carbon - 21g
Skewers: (Zaciski kol) Shimano XTR - 119g
Stem: (Mostek) Syntace F99 - 101g
Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron 2.1 (selected) - 399g
Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron 2.1 (selected) - 402g
Tubes: (Detki) Maxxis ultralight + płyn slime - 121g+(~100g) + 123g+(~100g)
Wheel Front: (Kolo przednie) 721g
-Hub: (Piasta) Shimano XTR CL
-Rim: (Obrecz) Mavic X717
-Spokes: (Szprychy) DT revolution
Wheel Rear: (Kolo tylne) 851g
-Hub: (Piasta) Shimano XTR CL
-Rim: (Obrecz) Mavic X717
-Spokes: (Szprychy )DT revolution
Razem: 9342g
Razem:(wersja light - same dętki ultralight, opony flyweight, brak koszyka, brak licznika, oraz rogów. Jednym słowem wersja jaką wystawia się do projektu) - 8782g
Aktualnie fotki:
http://images38.fotosik.pl/187/4ca26915dec54f07.jpg
http://images50.fotosik.pl/191/79d7bb5d2a5cbb63.jpg
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|