kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Sprzedam Daewoo Lanos 1.5SE Sedan. Witam!
Sprzedam samochód jak w temacie:
- kolor - wiśniowy metalik
- wersja 4 drzwiowa (sedan)
- silnik 1500 cm3 - wersja 16 zaworowa, moc 100 KM
- zderzaki w kolorze nadwozia
- elektrycznie podnoszone przednie szyby
- centralny zamek, sterowany pilotem + automatyczne domykanie szyb
- fabryczny radio-odtwarzacz z panelem + elektrycznie wysuwana antena
- autoalarm
- blokada skrzyni biegów
- przebieg ~25 tyś.km
- stan techniczny - bardzo dobry
- pierwszy właściciel
- bezwypadkowy
Orientacyjna cena 23500PLN
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mail'owy lub telefoniczny 0600488050
ps. auto można oglądać w Warszawie
Escort czy Astra?. Jakub Halor napisał(a) w wiadomości: <01bdad94$811f0220$0ec474c3@vector...
:
::A co z najtansza wersja Megane? 1.4 75KM cena ok.35000.
:slabe wyposazenie, slaby silnik i osiagi. I cena - ponad 36tys...
:A za 35tys to mozna miec Lanosa 1.5SE z promocji z 2 poduchami i
:elektyka...
:Uwazam ze w cenie do 35tys. sa tylko dwa sensowne wozki zapewniajace jako
:takie bezpieczenstwo (2 poduchy i odpowiednia wielkosc auta): Lanos i
:Siena.
:Co kto kupi to raczej sprawa gustu - mi sie Siena nie podoba.
:
:W Lanosie zapomniano o bagazniku - Nexia (Kadett) posiadala cos takiego, i
:to potezne.
322l w sedanie o niezlym prostopadlosciennym ukladzie to malo ?? Jak chcesz
wozic worki ziemniakow to kup Siene - po to ma 500l...
:Siena to znowu B klasa, szczuplutkie auto, za to z bagaznikiem.
ale wielkosc predystynuja auto do wyzszej, a wielkosc ma decydujace
znaczenie podczas zderzen. Napisalem przeciez ze dla mnie najwazniejsze jest
bezpieczenstwo a w cenie do 35tys tylko Lanos i Siena maja je jako takie, bo
nikt inny za ta cene nie da 2 poduszek i w miare duzych gabarytow auta...
:W sprawie Escort kontra Astra dodac mozna jeszcze jeden drobiazg - Astra ma
:o klase lepszy uklad kierowniczy.
Ani Astra ani Escort nie maja w cenie ponizej 35tys. sensownych silnikow...
Ze slabiutkimi 60KM z kolei nie dosc ze nie oferuja bezpiecznych
przyspieszen to jeszcze nie daja 2 airbagow... A jezeli chcesz podniesc cene
ponad 35tys. to znajda sie ciekawsze samochody od Escorta i Astry...
DW
Escort czy Astra?. A czym jezdzisz ?
Maluchem, Kadetem czy Golfem I z 60KM z poczatku lat 80 ?
Zakladajac ze nie mozesz rozwinac predkosci powyzej 120km/h i przyspieszasz
do setki w 30s to napewno bedziesz jezdzil w bezpieczniejszych warunkach niz
103KM daewoo czy fiat...
Polecam zapoznac sie z crash-testami samochodow i z nowoczesnymi sposobami
zabezpieczen przed wypadkiem stososowanymi przez te firmy a dopiero pozniej
zabieranie glosu w dyskusji..
DW
Boleslaw Czerwinski napisał(a) w wiadomo ci: ...
daewo to ja moge kupc na kurnik albo dzieciom by posiedzialy w nim na
podworku pobzyczaly i sie przyzwyczaily do kierownicy podobnie zreszta z
fiatem no chyba ze brawo to pol biedy
napewno te "PRZESTARZALE " ale niemieckie kompakty sa lepsze i
bezpieczniejsze od wszystkich fiacioli i daewo nawet z 20 poduszkami
On Fri, 10 Jul 1998, Dariusz Wiecek
wrote:
:Zdecydowanie Lanos, albo Astra z mocniejszym silnikiem np. 1.4 16V
(chyba
:Silnik 60 KM wystarcza w aucie klasy Tico, ale nie w kompakcie.
:Poleciłbym Ci jeszcze Punto lub Clio II z mocniejszymi silnikami - auta
:tańsze, a wielkością wnętrza zbliżone do w/w przestarzałych niemieckich
:kompaktów.
A za 35tys to mozna miec Lanosa 1.5SE z promocji z 2 poduchami i
elektyka...
Uwazam ze w cenie do 35tys. sa tylko dwa sensowne wozki zapewniajace jako
takie bezpieczenstwo (2 poduchy i odpowiednia wielkosc auta): Lanos i
Siena.
Co kto kupi to raczej sprawa gustu - mi sie Siena nie podoba.
pilny zakup. czepiacie się pojemnosci, ale z sensem na pytanie nikt nie odpowie :)
wszyscy wiedzą, że lanosa 1/2 silnika się nie kupi (przynajmniej nie
takiego, który jezdzi....)
proszę o poradę, chyba nie wszyscy jezdza samochodem ojca...
"Bob" <pol@wp.plwrote in message chyba majtiz??
Bob
Vanos 1,5SE
Użytkownik Zden <zdenisl@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9l8gg1$os@news.polbox.pl...
| -- Moze nieco glupie zapytanie, ale chce zasiegnac porady specow.
| Chce kupic autko, na ktore mnie stac, ale na kredyt. Moze ktos zna lub
ma
| doswiadczenie z firma lub komisem oferujaca wozy.
| Chce kupic na raty z wkladem wlasnym 0%.
| Mysle o czyms okolo 5 lat i poj 0,7 ltr (Cinquecento, lub Tico moze
Lanos).
| Dzięki.
| Zden
Cena Lanosa.
"Andrzej" <a@skrzynka.plwrote in message
Witam!
Czy za Lanosa 1.5SE z 1998 z 69000 km 14500PLN to dużo czy mało ?
Jak jest z jakością tych samochodów i kosztami eksploatacji ?
Sam się zastanawiam nad opchnięciem swojego Lanosa 1,5SE z 2001 roku
(~25kkm) w bdb stanie, metalik. Ile można za niego wziąźć?
Prosba !!.
MarekK wrote:
MCzy ktos kupowal w tym roku Lanosa z rokiem produkcji 1998 i jakie znizki
Mmozna uzyskac.
Kupowałem w kwietniu Lanosa 1.6SX 4d MR99 (to nie pomyłka) wyprodukowanego w
1998 roku. Zniżka 4450 PLN, tańszy i niezłażący lakier metalic.
[...]
MPonadto prosze o opinie zwlaszcza czy oplaca sie kupowac drozsza wersje
M(metalic, obrotomierz elektryka itd.) za 2 kzl wiecej. Obliczany przeze
Lepiej pomyśl o klimie i ABSie. Pierwsze ze względu na słabe przewietrzanie
kabiny latem, drugie z powodu naprawdę ostrych hamulców.
Mmnie koszt zakupu (+zimowki, alarm troche dodatkow, antykorzja) tego
Mpojazdu (1,5 SX)
Chyba nie istnieje wersja 1.5SX - może myślisz o 1.5SE?
Mprzekaracza 37 kzl co wydaje sie byc absurdem jak za
Mtaki samochod (wersja podstawowa nieistniejaca w rzeczywistosci ma
Mpodobno kosztowac 29 kzl)
Kup inny skoro ten za drogi...
LPG - zapalanie silnika. Witam
Czy koledzy potraficie racjonalnie wytłumaczyć koniecznośc odpalania
na benzynie w samochodach mających tez instalacje gazową.
Jestem raczej laikiem w temacie, z tym wyjątkiem tylko, że jestem
posiadaczem samochodu z inst. lpg.
Wydaje mi się, że jezeli temperatura wrzenia propanu jest minus ileś (cos
kolo - 70 'C), to znaczy, ze wszystkie powierzchnie, z ktorymi taki gaz sie
styka, sa mocno zmrazane.
Parownik LPG powinien być na to odporny, ale gniazda zaworow - kto je tam
wie (ja nie wiem ;-)) )
Tym bardziej, że daje to szybką cykliczną zmianę temperatur se skrajnie
niskich do krajnie wysokich, a to chyba nie służy silnikowi ? Chyba po coś
instalacja gazowa ma taki element jak parownik, żeby gaz był odpowiedni
"podgrzany" zanim zaczniemy z niego korzystać i ustawienie instalacji lpg
jest chyba raczej dostosowane do działania na gazie o odpowiedniej temp.
Dodatkowo gaz w/g mnie nie potrafi "przesmarowac" elementow silnika jak
benzynka i w trakcie uruchomienia "zimnego" auta zanim ciśnienie oleju
pozwoli przesmarować wszytko co trzeba w silniku to możemy mieć pracę na
"sucho", a to wpłynie na zwiększone zużycie elementów silnika.
Chyba wiadomo, że wszystko co się porusza "posuwiście" powinno mieć dobre
smarowanie nie ? ;-)))))))))))
Pozdr
Cubol
Lanos 1.5SE lpg
Cena Lanosa. Witam!
Czy za Lanosa 1.5SE z 1998 z 69000 km 14500PLN to dużo czy mało ?
Jak jest z jakością tych samochodów i kosztami eksploatacji ?
Pozdrawiam
Andrzej
Dejvu Lamos po 132 kkm.
A jak mam normalna noge i przy tej samej nodze roznicy na niekorzysc
lanosa
w porownaniu z innymi autami? Przyznaj sie, ile pali pod TWOJA noga?
moja noga pali 5.5 - 6 (100km/h) na trasie i 7-8.5 w miescie, ale mam 1.4
(1.3).
jak darlem "autostrada" z Katowic do Lodzi (v=120 do 130 w porywach 180 a z
gorki 195 - sam sie zdziwilem ;-))
to wypil mi 6.5. Na gazie nie jezdze, olej mam syntetyk i swiece NGK,
zadnych tweakow.
Patrz wyjasnienia do postow innych w tym zakresie.
tez waze 100kg i mam 3 lata ten wozek, nic sie nie wygielo a fotel jest jaki
byl.
Nie do konca cie rozumiem z tym okresleniem, ale i tak: co mnie to
obchodzi
jaka jest kwestia rynku? Ja licze kase w OBECNYCH warunkach. A ze kwestia
rynku, czy kwestia marketingu - mi to zwisa i powiewa :-) Od tego
wytlumaczenia w portfelu mi nie przybedzie.
tak mi sie napisalo ;-) ale jak mowie moj 1.4 stracil 1/3 (a biorac pod
uwage ze kupilem
go jakis czas temu i w pormocji z upustem to nawet mniej).
Tak apropo kawiarni: moja Astra byla skladana w Wa-wie.
ojej to straszna padaka ;-) powiedzialby milosnik aut "niemieckich".
CO prawda do dziurek nie zagladalem, ale slabo dzialaly na naszym firmowym
lanosie i na sedanie kolegi.
moza zapchane albo cos, moje i kolegi elegancko zalewaja szybe w mgnieniu
oka
strumieniami wody.
Problem w tym, ze te elementy zuzywaja sie szybciej niz w innych autach.
Przyklad: moja astra. A ceny czesci sa podobne.
twoja astra - porownojesz tylko do _twojej_ astry ? takie porownanie
nie ma kompletnie sensu.
Lanos (najtanszy, pusty) - 30 kzl (wg ciebie). Przez 3 lata tracisz: 50%
(czyli 15 kzl).
nie, wartosci okolo 18kzl - do 20 zalezy od utrzymania, cena uzywanego 1.5se
w
aso (rok 1998) 18000 zl. to nie jest 50% spadku ale to jest 5 letni wozek.
Dodam jeszcze ze ten samochod ktos kupil, bo juz nie stoi.
lanos pali wiecej. Nasz palil wiecej o 20%, niech twoj pali wiecej tylko o
10% :-), niech przejedziesz te 60 kkm (malo, ale dla uspokojenia), niehc
benzyna kosztuje tylko 3,3 srednio, to masz roznice w cenie benzyny to
kwota
1386 zl. Zalozylem, ze konkurencja bedzie palila 7 l/100 km/.
Przy tak prymitywnych obliczeniach jestes JUZ w plecy, lecz dodam na
rozbrojenie: w DU po tych 3 latach musisz ODPLATNIE wymienic klocki, moze
i
tarcze (u nas byly do wymiany, bo sie wykrzywily), raz przewody WN,
najprawdopodobniej tez amorki.
W toyocie to wszystko wymienisz dopiero po 100 kkm (no moze kable WN - nie
wiem).
Ale masz: 1. lepsze wyposazenie (dobra toyota i NAJTANSZY lanos), 2.
nowsze
auto, 3. calkiem przyjemniejsze. 4. masz TOYOTE! :-)
ale moj Lanos pali mniej niz Toyota wiec caly twoj wywod nie odnosi sie do
mnie, skoro ty
porownojesz wszystko do _swojej_ Astry to ja moge do _mojego_ Lanosa.
tak wiec 1) najtansza toyota i najtanszy Lanos - sa pewne duperele ktore mi
kompletnie zwisaja.
2) nowsze ? w sensie technologii ? moze i tak, to mnie malo obchodzi,
wolalbym BMW 750i z 1991 - starsze.
3) subiektywne odczucie w Toyocie mi _ciasno_ i duszno a z tylu czuje sie
jak Guliwer w krainie liliputow.
4) nie, nie mam, moze jak bede wiecej zarabial to i tak kupie cos znacznie
wiekszego bo zamiana Lanosa na
cokolwiek innego z segmentu C z dolnych partii cenowych (czyli najslabsze
silniki i najgorsze wyposazenie) to
nie jest dla mnie skok jakosciowy.
Dla mnie zysk zaden a wrecz strata.
Nie mowie, ze akurat corolla jest dobra konkurencja dla lanosa - bo ty ja
podales jako przyklad: ja tylko zrobilem proste obliczenia.
niech bedzie cokolwiek z klasy C - bo to jest ta klasa.
P.T.
Czy warto kupić Alfę Romeo 146.. Slawomir Rubach napisał(a) w wiadomości: ...
:
:Dariusz Wiecek napisał(a) w wiadomości:
:
:: niedopuszczalny w tej klasie halas: podczas gdy normalne, komfortowe
:: samochody (BMW, Audi, Mercedes) przy 50km/h maja poziom halasu 57dB to
:Alfa
:: ma 61dB, gdy one przy 100km/h maja 64dB to Alfa ma 69dB itd.. Te 4-5dB
:Alfa
:: ma zawsze wiecej od pozostalej trojki. Dla niezorientowanych dodam, ze
:3dB
:: wiecej oznaczaja dwukrotnie wiekszy halas !!!
::
::dla "zorientowanych" pytanie: dlaczego natężenie dźwięku mierzymy w db,
::skali logarytmicznej a nie liniowej? na przyszłość proszę się nie
:sugerować
::tym co mówią w telewizji...
:
:
:ze wzgledu na fizjologie ucha. Czlowiek szybko sie przyzwyczaja do
:glosniejszego dzwieku i nie robi on juz na nim wrazenia. To ze dzwiek jest
:2-krotnie glosniejszy nie ma dla niego znaczenia.... A 5dB, o ktore Alfa
:jest glosniejsza prz 130km/h od BMW i Mercedesa to halas ponad 3 razy
:glosniejszy... Ale to i tak nie ma dla wielbicieli Alfy znaczenia -
:przeciez
:oni wlasnie tego pragna...:-)
:
:Dokładnie tak - wybrałem Alfę 146 zamiast Fiata Brava między innymi ze
:względu na fantastyczny gang silnika.
:I tylko dlatego kupiłem auto z boxerem zamiast z silniejszą i
oszczędniejszą
:rzędówką.
zycze dobrego sluchu na starosc - chyba ze juz mu nic nie zaszkodzi...:-)
Ale fakt - jest to tez sprawa gustu - kazdy jezdzi jak lubi - jeden z
rykiem, inny w komfortowej ciszy... Tak a propos ryku - to najglosniejszym
autem, ktore ostatnio widzialem byla Alfa 33 - ryczala przede mna
niemilosiernie a przyspieszenia sensownego i tak nie udalo sie jej uzyskac
(moj diesel wziaj ja bez specjalnego przyciskania gazu i bez wysilku...).
Coz - widac producenci Alf przynajmniej rykiem usiluja zblizyc sie do
Porsche...:-))
:po prostu nie siedzial Pan w Lanosie 4dr i 3dr i nie mamy o czym
:rozmawiac..
:
:A co jest więcej miejsca?
roznica jest wyczuwalna. Poza tym nie uwaza pan, ze zmniejszenie bagaznika
to w tej klasie aut zabieg pozytywny majacy na celu zwiekszenie miejsca na
tylnej kanapie...? Bo to co zrobil Fiat w Sienie - bagaznik wielki a miejsca
w srodku malo nie jest chyba najlepszym rozwiazaniem..?
:: maly bagaznik
:: (trzeba bylo wziac do testow sedana a nie hatchbacka !!),
::
::albo nubirę kombi! o!
:
:testuje sie Lanosa o ile Pan nie zapomnial...
:
:Ale to właśnie Lanos ma bardzo małe bagażniki.
:Nawet sedan - mniejszy niż większość hatchbacków w tej klasie.
Lanos ma 322l, Fiat Bravo 280l, Brava 380l, Civic 5D 380l, Escort 380l,
Peugeot 306 348l, Megane 348l, Rover 214 304l, Golf III 320l, Corolla 308l,
Biorac pod uwage ustawnosc bagaznika Lanos sedan jest w normie.
Lanos hatchback ma faktycznie zbyt maly bagaznik.
::najpierw trzeba trafić na to "odpowiednie" wydanie.
:
:najpierw trzeba zrozumiec co jest tematem artykulu.
:
:Dla Pana na pewno tematem było wykazanie, że Lanos jest najlepszym
:samochodem w klasie (a może i nie tylko, bo z klasami ma Pan problemy), a
:nie test Lanosa w standardowym wyposażeniu i z najmocniejszym silnikiem.
tematem byl test Lanosa w okreslonej wersji silnikowej i w okreslonej wersji
wyposazenia.
:P.S.
:Nie uważam krytycznych uwag o wyposażeniu za uzasadnione - jestem zdanie,
że
:każdy samochód w standardzie powinien nie mieć nic dodatkowego - każdy
:klient powinien sam decydować, za jakie wyposażenie chce płacić.
dokladnie tak - jesli sie bierze wersje podstawowa i narzeka na brak ABS to
cos nie tak - trzeba bylo kupic wersje wzgogacona...
Ale uwazam ze to samo dotyczy wnetrza, bagaznika silnika...
Gdyby wziac Lanosa 1.5SE 4dr z 2 airbagami i ABS to i silnik oceniono by
wyzej, i miejsce w srodku byloby wiecej i bagaznik wiekszy i cena nizsza i
caly test wygladalby inaczej...
DW
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl