kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
. http://up.programosy.pl/foto/_galeria_gry8_319705875.jpg GFI Russia ( producent ) Game Factory Interactive ( wydawca ) TopWare Poland ( dystrybutor PL ) strategiczne 19 października 2007 ( światowa data premiery ) 20 czerwca 2008 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 DVD wymagania wiekowe: 16+ cena w dniu premiery: 59 zł wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 4 Ti4400 lub lepsza), Windows XP Hired Guns: The Jagged Edge to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Developing tego tytułu powierzono rosyjskiej grupie developerskiej MiST Land opracowującej równolegle grę ALFA: Antiterror, a także mającej na swym koncie takie produkcje jak Paradise Cracked czy COPS 2170: The Power of Law. Gra była pierwotnie znana jako Jagged Alliance 3D, jednak po zakończeniu współpracy Strategry First z Game Factory Interactive zmieniono tytuł tej produkcji na Hired Guns: The Jagged Edge. Akcja osadzona została na wschodnim wybrzeżu Afryki, w małym państewku, które okupowane jest przez większego sąsiada, ponieważ posiada pewne surowce niezbędne do budowy broni atomowej. Gracz działa zaś na zlecenie byłego rządu zajętego kraju i ma za zadanie doprowadzić do jego wyzwolenia, tzn. obalenia reżimu ustanowionego przez agresora i przywrócenia dawnego porządku. Oczywiście, nie może tu być mowy o jakiejś potężnej ofensywie militarnej, dlatego też nasze działania mają charakter walki partyzanckiej. Jak twierdzą autorzy Hired Guns: The Jagged Edge, gracz staje się tu takim Che Guevarą czasów współczesnych. Łącznie kampania w Hired Guns: The Jagged Edge składa się z 20 misji, przy czym 12 stanowi rdzeń fabuły i musi zostać ukończone, zaś pozostałych 8 pełni funkcje poboczne. Warto jednak zaznaczyć, iż ukończenie tych ośmiu wpływa na to, jaką trudność sprawią nam zadania podstawowe. Każda misja to praktycznie jeden poziom gry. Na każdym z nich możemy dowodzić w boju oddziałem maksymalnie sześciu ludzi, wybranych i wyekwipowanych na wstępie. Rozgrywka toczy się w systemie turowym. Cele misji są różnorodne, raz zmuszeni jesteśmy do wyeliminowania wszystkich wrogich żołnierzy na mapie, innym zaś razem do pozbawiania życia wybranych osób itd. Za pozytywne ukończenie zadań otrzymujemy nagrodę w postaci pieniędzy, jakie przeznaczamy na wynajęcie nowych najemników lub nabycie lepszych broni i ekwipunku. Naturalnie ludzie jacy brali udział w danym zadaniu zyskują doświadczenie, co wpływa na ich wartość bojową. Autorzy zastosowali w tej produkcji w pełni trójwymiarowy engine graficzny, wspierający możliwości pakietu DirectX9. Mapy pełne są różnego rodzaju obiektów, drzew czy budynków. W sumie występuje tu ponad 100 dużych obiektów (od toalet i kadź z wodą począwszy, na hangarach i okrętach skończywszy), zaś w całej grze spotkamy się z 40 rodzajami flory i ponad 100 rodzajami mebli. Zasadniczo możemy również wyróżnić cztery rodzaje terenu na jakim toczą się zmagania, tj. góry, równiny, miasta i wioski oraz plaże. Należy też dodać, iż otoczenie jest w pełni interaktywne. Tresć widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Kliknij tutaj aby się zarejestrować
News Corner ... nowości motoryzacyjne. " />Polska: produkcja silników w FSO?
Jak podała "Rzeczpospolita", w 2007 roku w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie produkcja wzrośnie o 55% tj. do niemal 140 000 aut i zestawów montażowych.
Ukraińska firma Ukravto nie wyklucza także uruchomienie w polskiej fabryce produkcji silnika do Aveo. AwtoZaz, które kontroluje FSO, przyznaje jednak że wciaż nie ma pieniędzy na planowane inwestycje i jest zmuszone na szukanie banku chętnego do udzielenia pożyczki. Jak powiedział Marek Dyżakowski, szef jednego ze związków w FSO, wzrost planowanej na przyszły rok produkcji pociągnie za sobą zwiększenia zatrudnienia o 400 osób albo modernizacji linii.
___________________________
Hyundai Sonata został poddany testom zderzeniowym niezależnej organizacji EuroNCAP. Za ochronę dorosłych uzyskał cztery gwiazdki na pięć możliwych.
Kliknij, aby powiększyćW ogólnej ocenie Sonata otrzymała 4 gwiazdki, uzyskując łączną notę 27 punktów. W próbie zderzeniowej czołowej, model dostał 9 punktów (56% skuteczności), a w zderzeniu bocznym 16 punktów (89%). Dodatkowe 2 punkty, to zasługa systemu przypominającego o zapięciu pasów bezpieczeństwa. Ochrona dzieci jest mocną stroną koreańskiego modelu - 4 gwiazdki na 5 możliwych i wynik 37 punktów (76%). Za kolizję z pieszym 2 gwiazdki na 4 możliwe - 12 punktów (33%).
______________________________________________________Na przełomie listopada i grudnia Związek Motoryzacyjny SOIS rozpoczyna nowy etap swojej blisko 15-letniej już działalności. Zmianie ulega nazwa i logotyp organizacji. Działając pod nową nazwą: Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego i z nowym logo, instytucja zamierza zintensyfikować swoje działania tak, aby jeszcze skuteczniej realizować statutowe zadania.
„Zmiana nazwy ma podkreślić szeroki zakres naszych kompetencji. Członkami Związku są najważniejsi producenci i przedstawiciele producentów pojazdów osobowych, ciężarowych, dostawczych, autobusów i motocykli w Polsce. Jesteśmy organizacją, która działa na rzecz rozwoju rynku motoryzacyjnego. Poza działaniami na rzecz integracji branży, stawiamy sobie za cel reprezentowanie naszych członków w kontaktach z instytucjami, które mają wpływ na ten rynek w Polsce. Chcemy być i jesteśmy głosem branży! Obecna zmiana ma na celu podkreślenie naszego ukierunkowania na cały przemysł motoryzacyjny w Polsce - powiedział Paweł Kacprzyk, Prezes Zarządu PZPM.
„Decyzja o zmianie nazwy i logotypu została podjęta w związku ze znaczącym rozwojem struktury naszej organizacji. W strategii komunikacji nowej nazwy postawiliśmy na ewolucję, a nie na rewolucję. Zmiana nazwy i logo to z jednej strony wskazanie na poszerzenie zakresu działań i podejmowanie nowych wyzwań, z drugiej zaś - to kontynuacja naszej dotychczasowej misji - dodał Jakub Faryś, Dyrektor PZPM.
Podobnie jak do tej pory, istotną formą działalności PZPM jest praca w sekcjach i grupach problemowych, które skupiają ekspertów z firm członkowskich. Zajmują się one opiniowaniem aktów prawnych i wypracowywaniem stanowisk, które są następnie przekazywane odpowiednim gremiom jako wspólny głos branży.
________________________________________________________________________________________________
Wpływowy amerykański magazyn konsumencki „Consumer Reports” opublikował kolejny raport na temat niezawodności nowych aut „2006 Annual Car Reliability Survey”, który został zdominowany przez marki wywodzące się z Japonii.
Spośród 47 modeli, które zdobyły miano najbardziej niezawodnych, aż 39 jest produkowanych przez firmy z Kraju Kwitnącej Wiśni, w tym 21 dostarcza Toyota Motor Corporation. Na drugim miejscu uplasowała się Honda Motor, której 11 produktów wyróżniono za bardzo wysoką jakość, w tym m.in. niedawno wprowadzony na amerykański rynek model Honda Fit (znany w Polsce pod nazwą Jazz). „Consumer Reports” wspomina również, że po trzy modele uplasowały na liście firmy Ford, General Motors i Subaru, a także Mitsubishi i Nissan (po 2) oraz Hyundai i MINI (po 1).
Spośród 45 samochodów, które uznano tymczasem za najgorsze w rankingu niezawodności, 19 pochodziło od producentów wywodzących się z Europy, 20 z USA, 5 z Japonii, oraz 1 z Korei Południowej. W tym niechlubnym zestawieniu znajduje się 12 modeli General Motors, a także Mercedes-Benz (8), Ford i Nissan (po 5), Chrysler i Volkswagen (po 3), BMW i Jaguar (po 2), a także Kia, Land Rover, Porsche, Saab i Volvo (po 1).
_______________________________________________________-
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|