Strona główna
  land rover dealer

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Dwie galerie. In <slrnbmrb1q.jjg.ja@falcon.lasek.waw.plJarosław_Sokołowski  wrote:


| podobnych przyczyn  nie ma w nich też forda galaxy. Obskoczyłem tych
| dealerów, do których  mam po drodze - opel, subaru, mitsubishi, land
| rover.

Cyniczne założenie dealera jest takie, że klient jak już po pewnym,
częzto dość długim czasie dojrzeje do kupna, to i tak sam wszystko
osobiście posprawdza.


Ale bez znajomości takich detali mogę dojrzeć do kupna zupełnie innego
samochodu...


P.S. Sceniki sobie Pan niesłusznie odpuszcza.


Wszak piszę, że to nie jest świadomy wybór, po prostu nie mam dealera
nigdzie po drodze.


Ja wiem, że to francuski
samochód, a taka zbitka słów dla wielu nie brzmi dobrze, ale mogę coś
na ten temat powiedzieć, bo miałem ostatnio takie coś wzięte na
tydzień z wypożyczalni. Pańska rodzina, z tego co mi wiadomo, do
wnętrza pasuje akurat.


Dzięki za hinta, zobaczę (he he) co mają do pokazania na WWW. Boję się
też trochę, że włoski czy francuski samochód to nie jest dobre
rozwiązanie dla kogoś, kto ma podejście typu "nie wiem i nie chcę
wiedzieć, która rura jest od czego; okresowe przeglądy muszą wystarczyć".


HMMWV w Polsce..


Po co z USA sciagac cywila jak dosc duzo ex wojskowych Humvee jest w
Europie Zachodniej ?

Jak ktos chce humvee z demobilu to na wlasne oczy widzialem latem w Belgii
autokomis gdzie stalo troche takich humvee na oko z lat 80 -
tych,wygladaly na "zmeczone" ale kosztowaly o ile pamietam po kilkanascie
tysiecy Euro


dobra cena:)
ja nie mowie o wersji cywilnej w skorze, jednak H1 to fajny toporny samochod
to co zrobili z H2 i H3 to smiech na sali.
taki z demobilu tez moze byc niezly tylko ile to pojezdzi bez awari:)


Zas cywilnego uzywanego chyba jednak taniej kupic w FR (np skoczyc do
Kalinigradu  gdzie je produkuja i kupic nowke z salonu albo uzywanego )
niz sciagac ze stanow


H1 chyba juz nie produkuja??


przeciez dealer marki jest rowniez w PL wiec mozna przez dealera ( jesli
chodzi o woz cywilny, zreszta wojskowy chyba mechanicznie az tak bardzo
sie od H1 nie rozni, gorzej z kolejnymi )


wg mnie H1 cywilna od wojskowej mechanicznie nie powinna sie roznic.
a co do dealera to oki, jak i land rover tez ma dealerow ale czesci jada z
angli po koszmarnie wysokich cenach:)
tak jak z H1, czesci mozna w polsce kupic, ale z narzutem dealera a i tak w
wysokiej cenie i czas oczekiwania dluuugi bo bedzie szlo ze stanow

tak czy inaczej H1 jest kosztowny.


peugeot 206.


Jacek Ziomek wrote:
Dzis bylem w Carcomie i sobie popatrzylem na 156, posiedzialem
w srodku, i ogolne wrazenie bardzo dobre - nie wiem gdzie sa te
auta z niespasowanymi blachami i bylejakoscia.
I jeszcze jedno: czy u dealerow innych marek mozna dostac takie
pierdoly jak elegancki komplet pior, znaczki do wpiecia w klape,
drewniany breloczek do kluczykow, breloczek do kluczy ze srebra,
modele samochodow (AR166), dywaniki z wyszywanymi znakami
firmowymi itp. ?


Zobacz Sobie co proponuje Land Rover - w polaczeniu z Camelem
malo co moze przebic te oferte. To co mozna dokupic do Range
Rovera to juz jest spora przesada - szczytem jest cocktail cabinet
czyli pokladowy barek a wszystko to oferowane jako wyposazenie
dodatkowe a Ty piszesz o jakis breloczkach ;-)
Niestety nie wiem jak jest w Polsce - to o czym pisze dzieje
sie w GB, chociaz sklep Camel Trophy jest np. w Krakowie
(a ceny sa obledne)

Pozdrawiam


peugeot 206. Michal Pierewicz napisał(a) w wiadomości:
<363DAB38.5960B@off-road.pl...


Jacek Ziomek wrote:

| Dzis bylem w Carcomie i sobie popatrzylem na 156, posiedzialem
| w srodku, i ogolne wrazenie bardzo dobre - nie wiem gdzie sa te
| auta z niespasowanymi blachami i bylejakoscia.

| I jeszcze jedno: czy u dealerow innych marek mozna dostac takie
| pierdoly jak elegancki komplet pior, znaczki do wpiecia w klape,
| drewniany breloczek do kluczykow, breloczek do kluczy ze srebra,
| modele samochodow (AR166), dywaniki z wyszywanymi znakami
| firmowymi itp. ?

Zobacz Sobie co proponuje Land Rover - w polaczeniu z Camelem
malo co moze przebic te oferte. To co mozna dokupic do Range
Rovera to juz jest spora przesada - szczytem jest cocktail cabinet
czyli pokladowy barek a wszystko to oferowane jako wyposazenie
dodatkowe a Ty piszesz o jakis breloczkach ;-)
Niestety nie wiem jak jest w Polsce - to o czym pisze dzieje
sie w GB, chociaz sklep Camel Trophy jest np. w Krakowie
(a ceny sa obledne)


Tez moglbym napisac co widzialem w salonie Alfy w Paryzu,
ale tego nie ma u nas nawet w BMW. Za to w Carcomie sa te
wszystkie pierdoly uprzyjemniajace zycie zakochanym w marce.
I to mi sie podoba. Nie widzialem tego tez w Oplu. Podejrzewam
ze we Wloszech mozesz do kupic nawet czerowne prezerwatyty
z czarnym logo AR :)))))))))

Jacek.


moja "droga" do Europy.


Daniel_I wrote:

"SKiBA" <skibam@netscape.netwrote in message
news:kcqma0l7mie8iegq01dct52ud746fj9b2k@4ax.com

|| nie.
|| To jest duzy i nowoczesny salon samochodowy z efektownym ogrodem
|| japonskim w srodku.

We Wrocławiu jest jeszcze druga firma "Team" - dealer Nissana.


i zapewne o nią chodzi, i oprócz barw Nissana przed budynkiem widoczne
jest jeszcze logo Mazdy
i Land Rovera.

Adam


Tata kupił Jaguara i Land Rovera.


dink wrote:
"smook" <sm@jakis-autograf.plwrote in message
| Dnia Wed, 26 Mar 2008 15:36:11 +0100, Oiolosse napisał:
| | ja. No ale ja jestem arabofilem i antysemita :Swoja droga: nie
| pijesz przypadkiem Tetley?
| Pije herbatę z Indii, bo hindusi kojarzą mi się np. z herbatą, ale żeby z
| Land Roverem.... brrr :)

jak to leciało... "buying a land rover gurantees you look stylish on
side of the road"
landy to padaki z klasą - teraz stracą nawet to


Btw..w UK Landami drug dealerzy z wyzszej polki sie woza i ogolnie
kolesie z gangami i polswiatkiem powiazani. Cos jak u nas BMW jest takim
symbolem polswiatka ;)

er


Dzieci kryzysu idą na swoje. nie ma jeszcze takiej praktyki, że np. JLR Autoryzowany Dealer
> Jaguara i Land Rovera wynajmuje konsultanta, a ten wstawia fakturę
na
> 100 zł. tyle to się płaci hydraulikowi.
>

100 zł to chyba za dojazd temu hydraulkowi rzecz jasna.
Blachara lubi się pokazać. Tak oczywiscie, zaden gentelmen nie jezdzi BMW...podkreslmy zaden! A kazdy kto
ma BMW jest bezmozgiem.

Jak napisalem wiem jaka smutna renoma cieszy sie BMW w Polsce niestety bo sa to
bardzo ladne samochody. Ale na tej zasadzie to kazdy jak ktos tu pisal w UK kto
ma Land Rovera jest dealerem, a kto ma w USA Lexusa jest mafiozem tam...


23 oskarżonych w sprawie przetargu na samochody.... Kochalem kiedys ARO
Kupilem we Wsch Anglii w 1981r od dealera ktory wkrotce zbankrutowal.
2.5 L, 4 gary i zakrecane urzadzenia ktore dawaly naped na 4 kola.
mimo to potrzebowalem 2 razy by mnie wyciagnal z biedy traktor.
Psulo sie duzo rzeczy a szczegolnie starter motor i ja go startowalem czesto na korbe zadziwiajc tym Anglikow. Jezdzilem nim polowac i na klus noca przy pomocy silnego reflektora. Spalem w nim, w budzie z brezentu gdy bedac w Szkocji wychodzilem podchmielony noca z pubu.
To byl Land Rover dla zebrakow, takich jakim ja wtedy bylem. Podobno licencja Forda dla Sowietow w ramach Lend-Lease w 1943, odstapiona w ramach RWPG Rumunom. Moglbym poezje o moim kochanym ARO tu pisac ale powiem tylko, ze w 1987r zderzylem sie nim z pijusem co z poteznej gory zjezdzal w Kornwalii. Zahamowalem tym caly ruch przez miasteczko przez co ocalilem niejedno zycie. Nikt nie mogl wjechac pod ta gore a nagle stoczyl sie z niej TIR potezny, ktoremu wysiadly hamulce. Rozbil w pyl dwa domy ale nikogo nie zabil. 2 regionalne TVs przyjechaly pokazywac to wydarzenie, do dzis we wiejskim muzeum jest o tym wzmianka.
Nie dam zlego slowa powiedziec na mego kochanego Rumuna.

mój samochód budzi agresję!. 111slavo napisał:

> W Europie i USA malymi i duzymi SUVami jezdza w 90% kobiety
> wlaczajac Cayenny Turbo i Gembala, ML AMG, Range Rovery Supercharged.

Nie tylko w Europie i USA. Robiłem kiedyś w pracy analizę marketingową dla Land
Rovera (na podstawie danych dealerów) i wyszło, że w Arabii Saudyjskiej bardzo
wielu posiadaczy tej marki ma w rubryce "zawód" wpisane "housewife".
Jura



BMW 530d czy Toyota Rav4 2.0VVTi ?. sniperslaststand
wykonałes kawał roboty
ale wnioski - moim zdaniem wysuwasz fałszywe...
Twoim zdaniem słby silnik i miekkie zawieszenie sa ok na nasze
drogi...
a silnik 3 d jest skomplikowany...
BMW seri 5 jest doskonałym autem. Silnik 3l d jest mocny, oszczędny
i trwały.... 100 tys dla niego to pryszcz
Zawieszenie pomimo że sztywne jest komfortowe i zapewnia
nieosiagalny gdzie indziej komfort..
Koszty utrzymania nie są wcale wysokie, tylko w moim 400 tys mieście
600 km od warszawy jest kupa zakładów wyspecjalizowanych w obsłudze
bmw, dwóch dealerów, ze 4 hurtownie z częściami... coraz więcej też
wykwalifikowanych i niedrogich mechaników...
Awaryjność BMW ze statystyk które podałeś dotyczy przeglądów.. rav
to dobre auto ale nie jest dużo lepsze jakościowo...
rav to auto klasy dużo niższej... Klasa c
Jeśli ktoś nie zamierza jezdzić po bezdrożach - po co mu dzielność w
terenie. Zresztą problematyczna. w terenie to land rover...
Reasumując - bmw to lepszy wybów. Z tych dwóch rzecz jasna..
Pozdr
al
Czy to juz koniec Forda?. Ford szykuje cala game pojazdow na podwoziu Mazdy6. Powinny ukazac sie na rynku
za jakies dwa lata. Ford placi teraz za glupia polityke lat poprzednich.
Zamiast inwestowac w nowe modele kupil Volvo, Land Rovera, AstonMartina itp.
Volvo chociaz przynosi pewne zyski ale Jaguar i reszta przynosi duze straty.
Obawiam sie, ze VW teraz prowadzi podobnie zabojcza polityke. Lincoln i Mercury
sa w szczegolnie kiepskiej sytuacji. Dealerzy Lincolna zalerza w duzym stopniu
od sprzedazy Mercury, a ta marka ma mniej do zaoferowania niz nieistniejacy juz
praktycznie Oldsmobile (o przepraszam mieli swoje stoisko na NY Auto Show). Tym
nie mniej mysle, ze Ford wyjdzie na prosta. Wciaz jest firma, ktora potrafi
stworzyc dobry samochod (jak chce). Problemem wszystkich amerykanskich firm
samochodowych jest to, ze zbyt czesto dochodza w nich do glosu marketingowcy,
spece od opychania proszku do prania i pasty do zebow. Jak czytam, ze GM
powinien mnasladowac Proctor and Gamble to sie noz w kieszeni otwiera. To oni
sa odpowiedzialni za Azteka, Cavaliera, itp. Ale w GM, Chryslerze i Fordzie
goscie, ktorzy wiedza cos o autach juz doszli do glosu. Niestety na wyniki
trzeba bedzie poczekac pare lat.
Znajomość marek europejskich w USA.. Gość portalu: barnie napisał(a):


> czy miejsce zamieszkania ma duży wpływ na znajomośc tych marek.Jak są one
> rozpoznawalne w miastach typu Nowy Jork lub Waszyngton a jak w takich stanach
> jak TExas.Czy tam samochód europejski to pełna egzotyka?

to wszystko zalezy od sieci dealerow
np. u mnie w New Jersey dealerow VW jest jak nasral.w moim powiacie sa 4
dealery VW,1 dealer AUDI,2 BMW,2 Mercedesa,1 jaguara,1 Land Rover,2 Volvo,1
Saab,1 Porshe.jest w czym wybierac a trzeba powiedziec ze powiat jest maly.

natomiast jak czytam na forum vortex to w stanach srodkowych jak na lekarstwo

jaki nowy samochod daje najwieksze poczucie bezpie. Aj, niestety... Te "miejskie terenowki" wlasnie dlatego tak sie sprzedaja, jak
sie sprzedaja, ze wygladaja na solidne, wyzej zawieszone i mocno zbudowane
samochody, ktore okaza sie "odporniejsze" w razie wypadku (inaczej nikt by nie
kupowal pojazdu, w ktorym na 100 km jazdy po miescie trzeba wlac 18 czy 20
litrow benzyny). Niestety, w wiekszosci przypadkow jest to iluzja, pracowicie
wytworzona przez machine reklamowo-marketingowa i oczywiscie skrzetnie
podtrzymywana przez producentow i dealerow. Sa, tak naprawde, 3 (slownie: trzy)
bezpieczne SUV-y. Na domiar zlego, jednego z nich jest troche trudno nazwac
SUV-em, bo to Hummer. Pozostale dwa to Range Rover i Mercedes M-55. Range Rover
jest godnym spadkobierca tradycji Land-Rovera i wszystkiego, co mogl wytrzymac w
terenie i na drodze. Mercedes klasy M jest - podobnie jak Hummer - "ucywilniona"
wersja pojazdu terenowego uzywanego przez armie niemiecka (i, zdaje sie, ze
szwajcarska tez) i rzeczywiscie jest jedny z najlepszych samochodow terenowych
na swiecie. Przyznali to nawet Amerykanie z AMC, ktorzy stworzyli Hummera do
celow wojskowych (bodajze jedyna przewaga Hummera nad Mercem lezy w tym, ze
Hummer jest o wiele szerszy, a przez to proporcjonalnie bardziej "plaski", co
sprawia, ze mozna a niego strzelic z armaty przeciwpancernej z lufa w bok nie
przewracajac pojazdu, ale przeciez nie o to tutaj chodzi).
No i teraz haczyk: cenowo, kazdy z tych 3 pojazdow stoi niestety o wiele wyzej
niz reszta konkurencji w tej klasie, wiec trudno bedzie ktorys kupic za 190000
PLN. SUV jako klasa chyba nie jest dobrym rozwiazaniem. A dlaczego nie Volvo?
Skoda Yeti. www.carspyshots.net/zerothread?id=14082&page=1
Jeden z postów z powyzszego Forum:

"adorable! Skoda outdoes honda element and land rover on its first attempt! A
perfect small suv that would look good on a vw dealer lot in connecticut. vw,
your cars are boring; please bring skoda to america now. amen."


Lista najgorszych warsztatów. Do listy mogę dopisać:
1) Norauto w Markach przy M1 - gdzie nie potrafili wybić łożyska ze zwrotnicy a
póżniej skręcić wsyzstkiego do kupy co rozkręcili
2) Sobański Auto System z Kobyłki autoryzowany dealer Hiundai, Rover, Land
Rover i serwis Fiata - lepije nie dać im niczego do naprawy bo jedno naprawią a
drugi popsują - moja noga tam więcej nie powstanie.
3) Warsztat samochodowy na ul. Przasnyskiej w W-wie naprzecić serwisu VW -
wymienili mi sprzęgło i pozrywali 2 rurki od instalacji i wypierali sieżę
niczego nie ruszali ... brak słów!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kfc.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Land rower Samochody używane
     : Land rower Freelander sprzedam
     : Land rower Club Polska
     : LAND Centrum Handlowe Warszawa
     : Land Sklep rybny
     : Land Transport Safety
     : Land of Confusion refren
     : Land of nog
     : Land bilard
     : land of lilies
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT