Strona główna
  lampa F4i

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

2 światła CBRf4i. Nie wiem czy są jakieś tuningowe lampy do f4i ale nawet lampy z usa gb by oślepiały..A samych środkowych plastików nie widziałem. A kolejna sprawa moto typu f4i 600rr yzf co świecą im po jednej lampie a zrobisz mostek na 2 to regulator może się bardzo grzać lub spalić.
Jak zmostkowac swiatla w f4 na podwójne mijania?.
Witam.Wiem ze taki wątek był już kiedyś poruszany,ale nie padły w nim konkretne odp..Pozdro

To po chole.e zakładać kolejny jak szło się podpiąć pod istniejący !!

Panowie temat jest tak głupi,że brak słów...Jak chcesz mieć w f4i rr dwie świecące lampy to nic prostszego jak włączyć światła drogowe i mamy obie palące się lampy..Bo po jakie licho coś mostkować jak klosz drugiej lampy jest inny i tak samo będzie oślepiało jak by się zwyczajnie włączyło drogowe światła..
A największą głupotą jest wkładanie na chama h4 zamiast h7 ja to nic nie da bo klosz drogowego światła jest nie przystosowany do mijania więc co się osiągnie ??
A jak ktoś lubi mostkować kabelki to wystarczy od światła mijania pociągnąć kabelek + do światła drogowego i po sprawie..
Przyjmijmy, że ten temat to SHOUTBOX (którego brakuje).... A ja mam takie pytanie do Was. Kilka razu zdarzyło mi się, że kierowcy katamaranów pokazują mi, że jadę bez światła w mojej f4i. Lampa jak każdy wie świeci tylko z prawej strony(światło mijania). Kierowcy myślą, że z dwóch stron pewnie powinno się świecić . Spotkaliście się z takim czymś??

Hehe taka drobnostka chodząca po głowie
Old-to-new - Honda CBR. Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Jestem nowym uzytkownikiem forum i przyszlym posiadaczem Hondy CBR 600 F4i. Bedzie to moj pierwszy motocykl, jednak z uwagi na bardzo male doswiadczenie (jezdzilem zaledwie kilka razy, i z miejsca sie zakochalem) chcialbym pozostac przy tej pojemnosci nieco dluzej. W zwiazku z tym rodza sie moje 2 pytania (glownie chodzi o optyke):

1. Zastanawiam sie nad modelem z 1997-2000 roku, niestety majac na uwadze fakt, ze motocyklem tym bede jezdzic troche dluzej, chcialbym wiedziec czy nie lepiej bedzie wylozyc odrobine wiecej pieniedzy i kupic sobie model poliftowy z 2002-2003 roku?
2. W przypadku kupna modelu przed liftingiem - czy istnieje mozliwosc przerobki na model nowszy (czacha, lampy z nowego modelu)? Jakie nalezy wowczas podjac kroki i jaki moglby byc ewentualny koszt takiej przerobki old-to-new?
po co te dziurki?.
I jeszcze jedno pytanie o różnice pomiędzy F4i a F4isport, wyczytałem na forum że różnią się min. tym że sporty mają oliwkowe lagi i nie mają centralnej stopki, no a ja mam centralną Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na forum a jak jest a pominąłem to sorry.

-Brak stopki centralnej
-Inny tył (zadupek, lampa, siedzenie)
-Czarna rama (wyjątek malowanie Valentino Rossi, tam jest srebrna)

Jeszcze czymś się chyba różni ale nie jestem w stanie sobie teraz przypomnieć

Wrzuć zdjęcie swojej F4, może po prostu Twoja to nie sport? Albo przerobiona na sporta.
[S] graty F4i, F3 GSXR, 600 K2 i 1000 K2.

SUZUKI GSXR 1000 K2
felga tył (naprawiana) 130 PLN
tarcza hamulcowa tył (stan bdb, bez progu) 80 PLN
miska olejowa 70 PLN
półka górna (ucięte mocowanie stacyjki) 60 PLN
set pasażera (prawy) 80 PLN
kierunki 2szt 20PLN

SUZUKI GSXR 600 K2
komplet tarczy hamulcowych przód 400 PLN

YAMAHA R1 2005r
silnik na części uszkodzony kompletny z deklami 1100 PLN
chłodnica (naprawiana,szczelna) 300 PLN
uchwyt tablicy oryginalny (+1 kierunek) 100 PLN
cewka ???
lusterko prawe (szkło z oprawką) 50 PLN

HONDA CBR 600 F4i
felga przód + tarcze + ośka 1000 PLN
golenie- dolne części lag (całe nie uszkodzone) 100 PLN/szt
uchwyt pasażera 40 PLN
stopka centralna 40 PLN
kierunki 40 PLN/2szt
czujnik położenia 100 PLN
lampa tył (igła) 130 PLN
półki (górna i dolna) 250 PLN/komplet
sety pasażera (komplet) 80 PLN/szt
wloty air boxu 70 PLN/szt
wypełnienia czaszy 70 PLN/szt

HONDA CBR 600 F3
szyba (troche porysowana) 30zł
kierownice 70zł/szt
zębatka tył (zdrowa) 40zł
serwisówki 30zł/szt
stelaż pod czache (lekko skrzywiony z jednej strony do ogarnięcia) 80zł
felga tył (prosta nie naprawiana) 140zł




KONTAKT NAJLEPIEJ TELEFONICZNY 606324322
Migacze diodowe. F4i ma między połówkami lamp jak mówisz nawet jest to pokazane w k,serwisowej 1-23 a 600 rr powinien być z prawej str w okolicy łączenie czachy z bokiem jest też widoczny na schemacie w k,serwisowej 21-3 przerywacz zwie się Turn Signal Relay
f3 F4 z anglii światła.
Martin podpowiedz jak mozna przestawic lampe na regulacjach? Jak mozna przestawic lampe zeby zamiast lewego pobocza doswietlala prawe?

Kiedyś zakupiłem taką 929 od forumowicza bez lampy,czachy...A dużo tańsza lampa była z uk więc kupiłem i zauważyłem że bardziej mi świeci na lewo jak na prawo w porównaniu do 929 ziomali wersja euro ,robiłem nawet test w garażu na ścianie z odległości 2 -3 metrów.Po włożeniu xenona co 2 auto mi migało.Więc lampa 929 ma śrubki z tyłu do regulacji i nimi ustawiłem ją aby świeciła bardziej na prawo i problem z migającymi z naprzeciw kierowcami znikł nawet mając xenona.Lampę z f4i tak samo można regulować lewo prawo góra dól,też montowałem lampy z uk do nich.Oczywiście lampa z uk jest inna niż z europy ma inaczej wyprofilowaną blendę.No ale dając ok 500zł za nówkę lampę uk a dać 800 za używaną bez ucha przykładowo lampę europa to wolałem uk.
[S] CBR F4i Sport. Witam

Mam na sprzedaz Honde Cbr f4i sprowadzilem ja ze stanow w tamtym roku po szlifie. do złożenia został przód czacha lampa szyba do oddania 11 tys

http://allegro.pl/item658701567_honda_c ... sport.html

gg:8330264
kom: 721053529

Pozdrawiam
Pytań wiele :). odp 1 allegro
2.przeczyścić czujnik w zbiorniku (przedmuchać) ew.Wymienić
3.Przeczyścić wyregulować gaźniki
5.bez sensu.Najlepiej kupić nową za parę zł na allegro.
5.Użyć wd 40 lub podobnego preparatu.
6.raczej tak...
7.2001 f4i całkiem inny wygląd moto lampa przód ma kształt V
8.Na tym zdjęciu jest dużo rzeczy Regulacja linki sprzęgła /2 kabelki biegnące do czujnika a i dokręć sobie śrubę..
f4 czy f4i. Ja powiem tak... Miałem kupic f4i bo znajomy sprzedawal ale jednak gdy zobaczylem f4 to sie zakochalem w lampie zwanej "serduszkiem" Moja "cebra" przy mieszanej jezdzie, tzn. dostanie w d..e raz na ok 15 km to robie 100 km na 7 litrach (choc zdarza sie nawet 10 l ale to w innym razem sie wypowiem;) ale na trasie (do szkoly jak smigam te 50 km w jedna strone to w 5,5-6 litrach sie zmieszcze - ale to jest jazda bardziej spokojna bo jade z moim plecaczkiem)
problem ze swiatłami przednimi. Witam ja mam pytanie z innej beczki czy postojówka jest w każdym roczniku w f4i?? Bo u mnie nie ma [F4i 2006] jak to jest u Was?? Od zewnątrz lampy widać otwór na postojówkę, ale po zdemontowaniu jej widzę, że nie ma nawet gdzie jej włożyć ponieważ nie ma otworu od tyłu lampy
[F4i] brak reakcji na kluczyk.. hiss?. F4i jest na wtrysku, i jeśli nie ma prądu to wtryski nie dadzą paliwa do cylindrów, więc moim zdaniem palenie F4i na "pycha" nie przyniesie rezultatów, to nie F4 gdzie paliwo zostało w gaźnikach. Sprawdź aku, to nic nie kosztuje, ale wiele już pomaga wykluczyć.

Jeśli się mylę proszę mnie poprawić. Paliłem raz F4i bez prądu i załapywała, ale nie odpaliła.

Wszystkie kostki które idą od czachy jest ich coś kolo 4-5 jeśli nikt ich nie przełożył to są pod lewym air boksem, są dość duże i w gumowej osłonie. Idź po przewodach od zegarów lub czujnika poziomu a dojdziesz do kostek..... Być może to być przyczyna bo przy lampie jest czujnik przechyłu i jeśli od niego kostka np. nie styka to moto nie odpali.
Jaką lampę LED wybrać? Jakie macie u siebie?. mam już zaklepaną i leży u znajomej w sklepie na stanie, jutro moze skocze ja zabrac tylko nei wiem czy z montażem się wyrobię. jesli nie to do weekendu max wkleje jakies zdjecia.

edit:
o tu masz taką lampe (btw jedna z ładniejszych f4i jakie widzialem na cbrforum.com)



kupno cbr 600 z anglii. Chciałbym odświerzyć temat. Mam CBR F4i z 2001 roku. Oczywiście motor z Anglii i dlatego pięknie oświetla mi przeciwny pas, rażąc przy tym kierowców. Czy ktoś mógłby napisać gdzie znajduje się regulacja przedniej lampy i jak to regulować żeby troszkę bardziej na prawo świeciła. Proszę o jakaś rade
kupno cbr 600 z anglii. W F2 masz z tylu lampy 2 pokretla. Jedno reguluje wysokosc, a drugie boki.


W F4i masz 2 otwory w wypelnieniach, gdzie wtykasz srubokret i regulujesz wysokosc (te gorne strzalki) http://img88.imageshack.us/img88/899/cbro.jpg

Jesli lampa jest z UK, to zadne regulacje nie pomoga. Trzeba zmienic odblysnik lub cala lampe. Ale nie rozumiem po co robic sobie problem? Tysiace motocykli z UK jezdzi po Polsce i nikt sie tym nie przejmuje.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kfc.htw.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : Lampa UV Do farb UV
     : lampa bakteriobójcza czy można po niej spać
     : LAMPA TYLNA FORD TRANSIT
     : Lampa tylna przeciwmgielna uniwersalna
     : lampa solux ile minut
     : Lampa Oświetlenie warsztatowa 24 V
     : lampa z kierunkami do roweru tanio
     : lampa Bioptron duży Zestaw
     : lampa lewa MG ZR
     : lampa Bioptron Cena Allegro
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT