Strona główna
  Lądowanie we Frankfurcie

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Defending the Reich [HPS Simulations]. 13 grudnia 1943. To była bardzo zagadkowa noc! Wyprawa 1055 bombowców udała się nad Mannheim przy nowiu i pełnym zachmurzeniu na wszystkich pułapach. Przeciwko tak dużemu zgrupowaniu wystartował zaledwie jeden dywizjon myśliwców dziennych! Na dodatek udał się on nad rejon Frankfurt-Darmstadt, a tymczasem strumień bombowców w ostatniej chwili zmienił kierunek i poleciał nad Mannheim. Niestety, w tych warunkach bombardowanie okazało się niezbyt celne (na dodatek na kostce wypadło tylko 2) i wszystko skończyło się spaleniem 235 akrów miasta ? stanowczo za mało, jak na liczbę wysłanych maszyn. Przyjemnym akcentem było lądowanie po ciemku Messerschmittów Bf-109 należących do owego jedynego aktywnego dywizjonu Luftwaffe (Jg 300): 4 rozbiły się doszczętnie, a 7 uległo uszkodzeniom. Po stronie Bomber Command 9 maszyn zestrzeliła artyleria przeciwlotnicza Mannheim, 2 uległy zniszczeniu przy lądowaniu, a 5 skreślono ze stanu ze względu na odniesione uszkodzenia.
[FSX] A fatal error occurred. Akurat tego błędu na koniec gry nie mam, tylko jak opisywałem, w czasie gry. Temperatura grafiki według programu Everest Ultimate wynosi ponad 50 °C w czasie gry. A procesor to wiadomo, że będzie miał ponad 90% obciążenia (jak w każdych grach) a pamięc ram wykorzystuje na 84%.

Odznaczyłem te opcję i zabieram się za testowy lot. Niedługo edytuje posta

EDIT: Dalej to samo. Byłem na lotnisku we Frankfurt/Main i kiedy chciałem zrobić zapis gry to akurat pokazało się "kółeczko ładowania" na myszce i koniec. Ten sam bug. Spróbuje jeszcze dzisiaj wieczorem odinstalować i na nowo zainstalować grę. Ale jak ktoś ma dalsze propozycje to prosze pisać
problem z z traffic. Mam problem z Ai traffic w Fs2004, chodzi o to, że niektóre samoloty słuchają ATC i poruszają się zgodnie z zasadami ruchu a inne wskakują na pas bez pozwolenia .
Ostatnio podchodziłem do lądowania na pas 7L we Frankfurcie i nagle z lewej wleciał we mnie samolot i się ustawił tak jak ja na osi pasa.
Wiem, że w FS'ie dzieją się różne rzeczy ale ze standardowym ATC, ja mam RC4, a on ładnie separuje i dodatek Aerosoft Frankfurt?
W czym problem, że jedne samoloty zachowują się normalnie, a mała cześć szaleje na lotnisku?

P.S Mój ai traffic to UT2007
Odległość od samolotu.. Z Kapsztadu lecieliśmy South Africanem cała trasę przeważnie na 10500 m. Dopiero nad Alpami wyleciał na ciut ponad 12000m (pewno miał tu prady wznoszące z racji gór, wiało z południa, więc to wykorzystał - niech mnie fachowcy poprawią czy nie plotę głupot). Zdaje mi sie że mam trochę racji bo odtąd wyraźnie zmniejszył moc silników i 1h "na luzie" doleciał do Frankfurtu. Przynajmniej paliwa zaoszczędził :>
Do Toronto 767-300 i 200 (LOT , Air Canada) rzadko przekraczały 11000m.
Latałem trochę A340-300 i A340-600 do RPA. Z doświadczenia wiem że wznosza sie one wolno, do przelotowej tak z 1-2h to zajmuje, a opadanie zaczynają również 0.5-1.5h przed lądowaniem. Tak więc jeśli samolot ląduje we Frankfurcie albo w Monachium, a my obserwujemy go na UL 984, to przeważnie piloci już nad Polska zaczynają obniżać ich lot, czyli raczej na pewno mają między 9500-11 000m, ze wskazaniem na 10000m. Nie wiem czy tak samo mają inne duże maszyny, ale wydaje mi się że jest dość podobnie.
Pozdrowienia.
Hyde Park.
Śmiech na sali xD Nie wszystkie korporacje grabiają ludzi. Wiadomo, że nie wszystkie ograbiają, jednak te, które mają ten przywilej stania bezpośrednio na przeciwko terminala do najuczciwszych nie należą. Oczywiście, żeby nie zarzucono mi, że generalizuję, to dodam, że zapewne nie wszyscy taksówkarze z tych korporacji tacy są, ale zdecydowana większość tak. Całe szczęście władze portu, zainterweniowały i przynajmniej panowie nie odstawiają teraz scenek po każdym lądowaniu Warszawy, Monachium czy Frankfurtu...
Taras we Frankfurcie. Tu jest trochę po angielsku: http://nuespotter.free.fr/index.php?.../fra/index.htm

I mały przewodnik dla tych, którzy wybierają się do FRA nie samochodem ale pociągiem lub samolotem. W linku, który podałem są opisane cztery miejscówki spotterskie. O punktach 3 i 4 zapomnijcie, już mówiłem one nie istnieją. Ważne są punkt 1 i 2 i jak do nich dotrzeć nie mając samochodu. Nie jest to takie trudne. Znalazłem trochę informacji na niemieckich stronach...
Miejsce 1.
Dobre miejsce gdy w użyciu jest pas 07 (lądowania) i starty z 18 (zawsze jako drugi pas do startów). Jest tam specjalne miejsce-platforma dla spotterów. Dotrzeć do tego miejsca z terminala lotniska można autobusem 5514 Flughafen Terminal 1 - MĂśrfelden-Waldorf - Darmstadt. Jedziecie do przystanku "Flughafen, Tor 31". Stamtąd parę minut na nogach w kierunku pasa 18.
Miejsce 2.
Kolejką S7 Frankfurt - GroĂź Gerau - Riedstadt. Wysiadacie w Zeppelinheim. Potem krótki spacerek przez centrum Zeppelinheim w kierunku autostrady i lotniska.
Inna możliwość to autobus linii OF-63 Flughafen Terminal1 - Dreieich-Offenthal. Wysiadacie na przystanku "US Air Base" i idziecie dalej w kierunku autostrady, przechodzicie mostkiem nad tą autostradą i jesteście na miejscu. Możecie się też tutaj przespacerować prosto z Terminala. Zajmuje to dobre pół godziny. Do obu miejsc można też dojechać taksówka z lotniska. Koszt około 20 euro.
Myślę, że to Wam pomoże. Udanych łowów.
PS. Sam się tam wybieram w przyszły weekend jak pogoda pozwoli...ale samochodem :P
[WYPADEK] Zapalil się silnik Ryanair w CIA.. Na strachu się skończyło. Samolot linii Ryanair musiał awaryjnie lądować na lotnisku Ciampino pod Rzymem - relacjonuje kapitan Michał Skowroński, pilot Sky-Taxi. Najprawdopodobniej nie ma ofiar.
- W pewnym momencie zdarzyło się coś dziwnego, ponieważ on [samolot - red.] zaczął nagle obniżać lot - mówił na antenie TVN24 kapitan Skowroński. - I po kilku sekundach dotarło do mnie, że widzę ogień z prawego silnika i prawdopodobnie z drugiego.

Do wydarzenia doszło ok. 8:00 rano. Samolot, który leciał z Frankfurtu, wylądował na końcu pasa startowego. - Samolot wylądował w sposób twardo, w związku z czym złamał lewą goleń podwozia głównego.

Według Skowrońskiego, ewakuację przeprowadzono sprawnie. Na płycie nadal pozostają jednostki straży pożarnej, policji i służb lotniska. Ruch został wstrzymany. - Wszystkie loty, które miały lądować na lotnisku w Ciampino, zostały przekierowane na inne rzymskie lotnisko.

http://www.tvn24.pl/0,1572432,0,1,ry...wiadomosc.html
Archiwum zdjęć z EPKT. 20 maja 2007:

Airbus A320, Wizzair, HA-LPJ, start do Londynu z 09
http://i172.photobucket.com/albums/w14/karol_n1/W6.jpg

Boeing 737-300, Lufthansa, D-ABEA, lądowanie z Frankfurtu na 09
http://i172.photobucket.com/albums/w...ol_n1/LH-1.jpg
Nowe połączenia 2007. W systemach rezerwacyjnych pojawilo sie drugie codzienne polaczenie do Frankfurtu - tym razem obslugiwane przez LH. Pierwszy lot 28 pazdziernika, godziny startow/ladowan roznia sie od siebie dla poszczegolnych dni tygonia do 50min .


Lufthansa (LH 3309) Operated by Lufthansa Cityline


dep: 12:55 - Wroclaw (WRO) terminal
arr: 14:20 - Frankfurt (FRA) terminal 1

equipment: Canadair Regional Jet 200
Lufthansa (LH 3308) Operated by Lufthansa Cityline


dep: 11:00 - Frankfurt (FRA) terminal 1
arr: 12:25 - Wroclaw (WRO) terminal

equipment: Canadair Regional Jet 200

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thelemisticum.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : ładowanie telefonu przez USB rozładowany
     : Ładowanie rozładowanie kondensatora przez opór
     : ładowanie mz etz 150
     : Ładowarka samochodowa do kamery SONY
     : ładowarka do telefonu Sagem mxy-7
     : Ładowacz czołowy TUR do URSUSA
     : Ładowarka samochodowa do laptopa Warszawa
     : ładowarki Siemens ME 45 Wrocław
     : ładowanie kartusza Twinmaster z butli
     : ładowarka niklowo -wodorowa Schemat
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT