Strona główna
  ładowanie akumulatora Jenox

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

Moja Niunia potrzebuje nowe serduszko zasilania !!. Jakiś mało prądożerny masz ten alarm w takim razie :wink:- mi fabryczny w Lancii zeżarł nowy aku (wspomnianego Jenoxa) w 2 tygodnie przy temperaturach podobnych do obecnych.
Może też być tak, że Silver był w praktyce trwalszy niż czarny, a zresztą chgw :wink:
Nie ma co się przekonywać, bo każdy i tak zostanie przy swoich doświadczeniach. A co do nich to przypomniało mi się, że kupiłem kiedyś (koniec '99r) do wspomożenia muzyki akumulator Optimy (żółty). Wówczas dałem za niego 990zł, ale rzeczywiście bateria wykonana w tej technologii jest nieporównywalna z żadną tradycyjną. Nie było wogóle istotnie ile stała w nieruszanym samochodzie, czy poza nim. Wyglądało, jakby nie robiło jej różnicy ile się kręci rozrusznikiem i czy jest niedoładowywana. Podobno nie szkodziło jej też podanie niewłaściwego prądu ładowania. Żeby tylko nie ta cena... W końcu Andrzej się zapomniał i oddał ten aku razem ze sprzedawanym samochodem, więc pewnie nigdy nie dowiem się ile wytrzymał
: Zima idzie.... I tu moze byc pies pogrzebany - 13.6 to faktycznie malo (choc niby instalacja 12V), jak pamietam u mnie wacha sie 14,2-14,4V i nie mam peoblemow z ladowaniem (swoja droga ze mam aku padline i jak nie zapali za gora 3 kopem przy tym zimnie nawet terazniejszym to moge zapomniec o uruchomieniu wozu z kluczyka - ale to juz wina nedznego aku - odradzam jenoxa. Dzialal OK dopoki byla gwarancja, ale jak sie skonczyla do i aku sie skonczyl - a moze zajechalem go sluchaniem muzy na postoju - jedna ten moj osprzet ciagnie napiecia). Moze masz padniety reguklator napiecia? Sprobuj w ten desen - moze po prostu masz niedoladowany akumulator??Zrob eksperyment i sprobuj w zimie odpalis ze swojego - jak bedzia wolno krecil to zaloz inny,na 100% dobry i zobacz - jak zakreci ladnie to masz dziada - nie laduje ci prawidlowo. I nie sugeruj sie tym, ze na desce sie nie swieci kontrolka od ladowania - wiemy wszyscy ze urzadzenia wszelkie pomiarowe w tych samochodach pozostawiaja wiele do zyczenia...
: Jaki akumulator?. Posiadam Jenoxa 44 Ah i w zwiazku z tym pytanie:
ile powinien wynosic prad ladowania za pomoca prostownika? w instrukcji do akumulatora podano ,ze "10% pojemnosci znamionowej" No ale pojemnosc (Ah) to nie to samo co natezenie (A)! Na obudowie sa podane wartosci np 210 A (wg DIN) ale to chyba maksymalny prad jaki mozna pobrac?

Podlaczylem miernik podczas ladowania i oto co uzyskalem:
U=14.3 V
I=1.45 A

napiecie na zaciskach akumulatora: U=12.9 V (oczywiscie bez prostownika!)

mam pytanie - czy to tak powinno wygladać?
akumulator JENOX gwarancja. akumulator JENOX gwarancja
  Czesc,

Czy ktos z Grupowiczow mial do czynienia z serwisem gwarancyjnym
akumulatorow Jenox?
Posiadam taki w Polonezie, ma poltora roku, po nocnym postoju nie
potrafie uruchomic samochodu. Napiecie na klemach bez obciazenia to
12,3V, a pod obciazeniem spada skokowo: 10V, 8V, 6V 4V.
Samochod uzytkowany z reguly na krotkich trasach okolo 2km, raz do dwoch
dni w tygodniu dodatkowo 20-30km. Napiecie ladowania odpowiednie - wolne
obroty: 14,2V - 14,3V, 2500obr/min - 14,4V.

Niestety, nie zapewnilem odpowiedniej obslugi (zgodnie z instrukcja) i
nie sprawdzalem stanu elektrolitu i jego gestosci. W tej chwili poziom
jest za niski. W nocy bede ladowal go prostownikiem po uprzednim
uzupelnieniu woda destylowana.

Czy w takiej sytuacji jest szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji?
Z racji wagi akumulatora chcialbym zawiesc go osobiscie do
autoryzowanego serwisu w Dabrowie Gorniczej, do firmy PPUH Szegas. Mial
ktos z nimi do czynienia?

--
Michał "HoMMeR" Paszek
Burgund POL FSO 1600 LPG
Trafic 1.9dCi serwis Perkins

akumulator JENOX gwarancja.
 
Użytkownik ""Michał "HoMMeR" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
napisał w wiadomości news:ggpbck$ehu$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Czesc,
>
> Czy ktos z Grupowiczow mial do czynienia z serwisem gwarancyjnym
> akumulatorow Jenox?
> Posiadam taki w Polonezie, ma poltora roku, po nocnym postoju nie potrafie
> uruchomic samochodu. Napiecie na klemach bez obciazenia to 12,3V, a pod
> obciazeniem spada skokowo: 10V, 8V, 6V 4V.
> Samochod uzytkowany z reguly na krotkich trasach okolo 2km, raz do dwoch
> dni w tygodniu dodatkowo 20-30km. Napiecie ladowania odpowiednie - wolne
> obroty: 14,2V - 14,3V, 2500obr/min - 14,4V.
>
> Niestety, nie zapewnilem odpowiedniej obslugi (zgodnie z instrukcja) i nie
> sprawdzalem stanu elektrolitu i jego gestosci. W tej chwili poziom jest za
> niski. W nocy bede ladowal go prostownikiem po uprzednim uzupelnieniu woda
> destylowana.
>
> Czy w takiej sytuacji jest szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji?
> Z racji wagi akumulatora chcialbym zawiesc go osobiscie do autoryzowanego
> serwisu w Dabrowie Gorniczej, do firmy PPUH Szegas. Mial ktos z nimi do
> czynienia?

A co chcesz reklamować? Że rozładowałeś aku? Dolej wody, naładuj i jeździj
dalej. Jaki masz tak naprawdę problem?


Ewakuacja Akumulatora. Mój dziadek święcie wierzy w budzenie akumulatora. Z tym, że większość życia jeździł maluchami. W nich to może i miało sens te lata temu. Wiadomo, to inny samochód, a i akumulatory ciężko porównywać z obecnymi. W foce aż z ciekawości próbowałem go "budzić" przy mrozach i nie ma żadnej różnicy budzony czy nie, pali tak samo. Przy dużym mrozie zimny silnik w obu przypadkach odpala trochę ciężej - kręcę do 2-3 sekund i czasem zapali się dodatkowo kontrolka ABS (o tym jest tam gdzieś na forum, komp robi dodatkowy test ABS, bo większość energii idzie na rozruch, czy jakoś tak) i dalej już pracuje normalnie. Akurat w dieslu, gdzie są świece żarowe już na pewno nic nie trzeba budzić, nawet gdyby w tym było ziarnko prawdy.

Podobne zdanie mam na temat ocieplania akumulatora. Miałem w CC takie totalne padło bodaj od Jenoxa. Był ocieplony maxymalnie jak się dało, że niejeden eskimos by się nie powstydził i nawet przy małych mrozach potrafił się po 2-3 nocach od ładowania całkiem rozkraczyć. Jedyne co pomagało, to branie go do domu. Wymieniłem aku i śmigałem kilka sezonów bez ociepleń, wyjmowania, a nawet doładowywania. Zdrowemu to niepotrzebne, a choremu nie pomoże.
Akumulator 80Ah typu Hobby - czym to naładować?. Akumulator 80Ah typu Hobby - czym to naładować?
  Witam
Zakupiłem ostatnio akumulator firmy Jenox typu Hobby 80Ah. Jest to typ
odporny na tzw cykliczne głębokie rozładowanie - używam tego jako źrodła
energii do UPSa bo bardzo często nie mam w firmie prądu.
Tylko że ups jest mały i nie jest w stanie tego ladować. Mam też zwykły
prostownik 6A. Jak go podpinam to prąd ladowania wynosi tylko 2A. To znaczy
że mam go ładować 40h? A może ktoś podpowie jakiś automatyczny prostownik do
ładowania tego typu akumulatora - tak żeby można go bylo podpiąć i zostawić
bez obawy że coś się uszkodzi?

Krzysiek



Zima i przygody. Powiem wam tak, jak dobre lądowanie to każdy aku wytrzyma 5 lat, co do jenoxa, produkują obecnie akumulatory z serii AKbat, kolega je sprzedaje i póki co problemów nie ma
Jaki akumulator kupić??? (jaka marka). bardzo dobre akumulatory mialem w golfie topla, i normalnie bez ladowania zadnego slyzyl caly rok, a dlugie postoje z muza robia swoje szczegolnie wzmacniacz ciagnie sporo, nie polecam akumulatory takich firm ja jenox itp. najlepsze sa zelowe BOSHA
French Day 2007 - Bedgoszcz koło Szczecina. Info odnosnie Zlotu:
KONKURENCJE


1. RZUT OPONĄ
Zawodnik rzuca oponą samochodową jak najdalej z linii rzutu.
Dokonany jest pomiar rzutu w metrach w linii prostej od miejsca rzutu do miejsca lądowania opony. ZwycięscĄ zostaje zawodnik, który osiągnie jak najdalszy wynik rzutu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.

2. JAZDA SPRAWNOŚCIOWA „SLALOM GIGANT"
Slalom pomiędzy pachołkami z kubkiem wody trzymanym w ręce za oknem pojazdu.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Zwycięzcą zostaje zawodnik, który osiągnie jak najkrótszy czas.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.

3. PARKOWANIE KARTONOWE - PRÓBA PRECYZYJNEGO PARKOWANIA
Uczestnik konkurencji w jak najkrótszym czasie musi zaparkować pojazd (ze startu zatrzymanego) dotykając przednim zderzakiem kartonowych pudeł, na których umieszczono pustą butelkę plastykową typu PET. Parkowanie należy dokonać tak, aby butelka nie upadła. W razie upadku butelki należy wysiąść z auta i umieścić ją na pudle, wrócić za kierownicę i zatrzasnąć drzwi.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.

4. JAZDA SPRAWNOŚCIOWA „PRZEJAZD ŻÓŁWIA”
Uczestnik konkurencji w jak najdłuższym czasie musi pokonać przejazd pojazdem z punktu A do punktu B.
Na dany sygnał startu, zawodnik ma obowiązek ruszenia z linii startowej jednocześnie sędziowie pomocniczy włączają stopery. Liczony jest czas przejechania pola startowego aż do osiągnięcia tylnym kołem linii mety. Obowiązkowo w czasie przejazdu musi być zachowany ruch ciągły. Nie może nastąpić zatrzymanie kół pojazdu.
Dla każdego zaistniałego zatrzymania odlicza się od czasu przejazdu pięć sekund.
Jeśli zatrzymanie trwa więcej niż trzy sekundy następuje dyskwalifikacja zawodnika.
Wykonanie więcej niż trzech zatrzymań także dyskwalifikuje zawodnika.
Gdyby się zdarzyło, ze dwóch lub więcej zawodników osiąga te same czasy przejazdu, to w pierwszej kolejności uwzględnia się liczbę zatrzymań, a w przypadkach wątpliwych przeprowadza się kolejne eliminacje aż do wyłonienia zwycięzcy.
Prawo interpretacji niniejszego regulaminu mają organizatorzy zawodów.
Konkurencja przeprowadzona zostanie z pomiarem czasu przejazdu.
Nagrody premiowane za miejsca 1-3.
.




WYBORY AUT ZLOTU


1. WYBORY AUT ZLOTU WEDŁUG KATEGORII
Najładniejsze Auto Zlotu w klasie aut firmowych:
a) Citroen
b) Peugeot
c) Renault

Wyboru aut zlotu w klasie aut firmowych dokonują trzy komisje jury.
Komisja nr 1 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Citroen.
Komisja nr 2 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Peugeot.
Komisja nr 3 w skład, w której wchodzi pięciu posiadaczy samochodu marki Renault.

Komisja nr 1 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Renault
Komisja nr 2 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Citroen
Komisja nr 3 dokonuje wyboru Najładniejszego Auta Zlotu Peugeot


2. WYBÓR AUTA ZLOTU
Następnie spośród trzech wybranych samochodów firmowych, czyli:
Najładniejsza „Cytrynka” Zlotu
Najładniejszy „Pug” Zlotu
Najładniejsza „Renia” Zlotu
Publiczność wybiera „Auto Zlotu”.

3. TOP TUNING CARS
Oceny pojazdów dokonywać będzie Jury w liczbie 15 osób złożonych z przedstawicieli wcześniej wybranych komisji.
Kryteria oceny Jury:
Najciekawiej Stuningowany Pojazd:
- wrażenie ogólne,
- jakość i dokładność przeprowadzonych prac,
- nakład pracy,
- innowacyjność,
- funkcjonalność i bezpieczeństwo.

4. CAR AUDIO - NAJLEPSZA ZABUDOWA CAR-AUDIO ZLOTU
Konkurs na najbardziej wysmakowany zestaw Car Audio połączony z prezentacją możliwości.

NAGRODY

1. Najładniejsze Auto Zlotu – Puchar

2. Najładniejszy samochód według marki
- Citroen – Puchar + 20 litrów paliwa
- Peugeot – Puchar + 20 litrów paliwa
- Renault – Puchar + 20 litrów paliwa

3. Najładniej Stuningowane Auto Zlotu
– Puchar + Zestaw Gadzetów

4. Najładniejsza zabudowa CAR AUDIO
- Puchar + Zestaw Gadżetów

5. Rzut Opona
I – Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów

6. Jazda Sprawnościowa „Slalom Gigant”
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów

7. Parkowanie Kartonowe
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów

8. Przejazd Żółwia
I - Proporczyk + Dyplom + Zestaw Gadżetów
II - Dyplom + Zestaw Gadżetów
III - Dyplom + Zestaw Gadżetów


Wśród wszystkich właścicieli samochodów, które wjadą na plac zlotu i otrzymają numer startowy zostaną rozlosowane Nagrody: Zestaw Satelitarny i Akumulator.

Sponsorzy:
Paliwa i Produkty Naftowe – www.paliwa-sj.pl
Globo – www.globo.com.pl
Jenox Akumulatorywww.jenox.com.pl

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marucha.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : ładowanie telefonu przez USB rozładowany
     : Ładowanie rozładowanie kondensatora przez opór
     : ładowanie mz etz 150
     : Ładowarka samochodowa do kamery SONY
     : ładowarka do telefonu Sagem mxy-7
     : Ładowacz czołowy TUR do URSUSA
     : Ładowarka samochodowa do laptopa Warszawa
     : ładowarki Siemens ME 45 Wrocław
     : ładowanie kartusza Twinmaster z butli
     : ładowarka niklowo -wodorowa Schemat
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT