kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
A-110 + USB Energizer. Temat trochę zabawny, ale zastanawia mnie czy chodzący cały czas popcorn jest w stanie przez USB ładować akumulatory AA za pośrednictwem ładowarki USB Energizer? http://www.energizerrecharge.eu/pl/range/chargers/usb# Fajna zabawka i jest soft pod PC aby sprawdzić poziom naładowania. Jak się kompa ma włączonego to ok, ale jak nie a nmt chodzi to miło by było aby ładowała Kwietniowe Maluchy 8. Tak Iff, moi Chłopcy mieli ospę rok temu, a Julek taką z powikłaniami, tzn. ropowica, byliśmy o krok od sepsy i ogólnie ratowaliśmy rękę... Brrrr, na samo wspomnienie oblewam się zimnym potem. Dobrze, że ospę ma się tylko raz w życiu. Poza tym teraz Julek niestety chory. Cały dzień dziś temperatura powyżej 40 stopni. Trochę się przestraszyłam jak godzinę po podaniu Ibufenu zmierzyliśmy Mu temperaturę i miał 40,2, no ale teraz o dziwo jest lepiej. Choć noc pewnie będzie trudna. W pracy nadal dobrze, mam już zrobione 104 % planu na ten miesiąc. Więc spoko. Jest o tyle dobrze, że jeśli potrzebuję wyjść wcześniej z pracy np. na jakieś przedstawienie do przedszkola, to Szef nie robi żadnego problemu. Jutro spotykam się z moim cudownym Przyjacielem, przyleciał z Kanady na urlop. Już nie mogę się doczekać. No a w sobotę jadę do Warszawy. Ładować akumulatory . ładowanie akumulatora w canon HF10. Witam
Zakupiłem kamerkę canon HF10 ( w US zeby bylo taniej) i na dzień dobry problem: akumulator nie ładuje się przy pomocy zewnętrznego zasilacza i kamery. Ładowarka i akumulator są oryginalne oczywiście. Jeszcze nie wiem co jest przyczyną, czy ktoś spotkał się z czymś takim? Dzięki szymon Akumulator - Żelowy czy Kwasowy?. Poprostu żel jest bardziej gęsty i trudno się go ładuje (poprostu ładuje się długo, jakby go zamontować w maszyne, odpalać ZAWSZE z kopki, to może po kilku dniach by się naładował), za to lepiej zatrzymuje 'elektrony' , dzieki czemu , o ile się nie rozładuje, lepiej trzyma napięcie. Jak masz podłączone coś prosto pod akumulator (ja wiem, niektórzy podłączają lampe by lepiej świeciła, inni jakieś audio) to żel, jak nie - bierz kwasowy (tylko nie chiński jakiś - takie suczysyny pakują w Anglii do skuterków - nie da się go naładować prostownikiem, napięcia nie trzyma). Akumulator. Dzięki za informacje, na razie ładuję akumulator do rana, a jutro zobaczymy na jak długo reanimacja pomogła, tylko teraz mam pytanie co z elektroniką w samochodzie gdy przez 12 godzin nie dostaje zasilania, czy spotka mnie jakaś niespodzianka po podłączeniu aku ? coś się zresetuje, rozreguluje, wyłączy i trzeba będzie coś programować ? DUŻY PROBLEM. polutowalem dzis kabelek ktory sie oderwal od kostki i pojawiala sie kontrolka akumulatora przy uruchamianiu, wczesniej jej nie było (musialem przeoczyc) . Wszystko jest juz ok, podjechalem zmierzyc V ładowania w miejscu gdzie kupilem aku i wyszlo z wlaczonymi swiatlami 14,24V, czyli ok.
Glupi kabelek, a swieta trzeba bylo spedzic w domu.
Pozdrwienia dla wszystkich pomocnych. ładowanie akumulatora. Słuchajcie mam pytanie co do akumulatora. Kiedy pierwszy raz ładowaliście akumulator w swojej furce. Ja u siebie zauwazyłem że magiczne oko nie świeci na zielono tak jak to robiło na poczatku użytkowania. Akumulator niby bez obsługowy i ma chodzić bez ładowania ale to jest chrzanienie ASO. TANK007 TR01. Pojawiła się ciekawa latarka na DX. link
Sterowana pierścieniem, możliwość ładowania bez wyjmowania akumulatora. Na diodzie XP-G ale podają jakoś mało lumenow. Pełen komplet z ładowarkami i aku, w zwiazku z tym trochę droga. Problemy z akumulatorem. Witam!
Mam problem z akumulatorem od momentu jak trzeba jeździć w ciągu dnia z włączonymi światłami, muszę doładowywać akumulator bo ewidentnie słabnie i rano ciężko odpala. Sprawdziłem ładowanie i wynosi 13,4V przy wyłączonych światłach i 12,7 przy włączonych. Akumulator to biały bosch i ma zaledwie 1,5 roku jeszcze na gwarancji. Co o tym sądzicie, czy te wartości napięcia są ok czy za niskie, może coś nie tak z regulatorem napięcia... Jak ktoś ma możliwość niech sprawdzi jakie ma napięcie na aku u siebie.
pozdr. Piszczenie :). Witam cały rząd administracyjny jak i wszelkie inne masy uzytkownicze, prosze w rade.
Zauwazylem ze w mojej fiescie dzieje sie cos dziwnego.Otóż. Przy zapalonym silniku na wolnych obrotach gdy włączę swiatła to silnik delikatnie przygasa co odczuwam w wibracjach silnika jak i w momencie włączenia swiatel mijania bądź innych odbiornikow elektrycznych zaczyna piszczec cos jakby stare lozysko, nie wiem i dlatego pytam sie was. Co to moze byc? Ładowanie jest w normie wg. wskazan elektryka, nowy akumulator.Czy to piszczenie jest normalne? [ E36] problem z odpalaniem 316. Witam,
mam problem z autem.. gdy stoi kilka dni nie chce odpalić, po przekreceniu kluczyka wogóle nie kręci. problem zaczal się wraz z nadejsciem zimy. akumulator został juz wymieniony na nowy ale problem wciaz sie pojawia, szczegolnie gdy pada deszcz lub jest mróz, ładowanie akumulatora jest w porzadku. więc co moze byc przyczyną? z góry dzięki za pomoc (316 benzyna e36) Hak holowniczy i gniazda. Witam !
Chciałem dobrze, ale wyszło do kitu. Do rzeczy. Założyłem drugie gniazdo elektryczne przycz haku. Poprowadziełem gruby kabel zasilający do przekaźnika. Przekaźnik podłączyłem wg schematu -
- od alternatora do przekaźnika - 86
- masa do przekaźnika - 85
- akumulator do przekaźnika - 30
- gniazdo haka do przekaźnika - 87
jakież było moje zdziwienie - nie działa - przekaźnik lekko tylko "cyknął". Jak podłączyłem przekaźnik na krótko (aby sprawdzić czy działa) na napięcie z akumulatora do było słychać wyraźnie, że przełącza się. Mało tego kontrolka ładowania akumulatora zaświeciła się. Rozłączyłem wszystko. I teraz ciekawostka - imobileizer nie zawsze się rozbraja.
Czy ma ktoś pomysł co się stało ?
Aha, żeby było ciekawie to przy alternatorze oprócz kabla grubego (akumulator) znajdują się dwa cienkie - jeden przy wyłączonym zapłonie wykazywał prąd około 12-13 V, natomiast drugi (i ten posłużył mi do podłączenia przekaźnika) około 2 V, dopiero po włączeniu silnika płynęło przez niego napięcie około 13,8 V
Pozdrawiam [S60] Dziwne zachowanie Akumulatora,. Witam,
Dziś spotkała mnie niespodziewanka ze strony Pana S:) otóż mniej więcej 2 tygodnie temu pojawił się komunikat Battery LOW - ale że znikł po 1 dniu uznałem iż alternator doładował AKU i jest w porządku...do dzis! otóź pojeździłem autkiem jak zwykle, wsiadam, przekręcam kluczyk a tu tylko "cyknięcie" i zniknęły wszystkie kontrolki i pojawił się komunikat "ABS Service required", wyjąłem kluczyk, wkładam ponownie i to samo, radio się wyłączyło, kontrolki i podświetlenie ledwo widać i "cyk" potem komunikat "Brake failure - stop safety ASAP"...myślałem że to faktycznie awaria układu, ale znajomy mechanik doradził odpięcie klem na 15min i ponownie zapięcie - nie pomogło...zatem pozostało odpalenie na kablach - podłączyłem od od znajomego 740A, pochodził minutę i wszytko wróciło do normy - błędy zniknęły, zapala jak należy...podjechałem do sprawdzenia AKU i sprawdzenia ładowania alternatora i co się okazało wszystko jest ok, na sucho 12,2 przy włączonym silniku 13,8-14...alternator także podaje dobrze...zatem czy to może być oznaka kończącego sie akumulatora, czy może inna przyczyna?
akumulator ma tabliczkę Volvo Sweden - więc mniemam że to fabryczny 9 letni egzemplarz...ale żeby tak od razu padł jak mucha w styczniu bez wcześniejszych oznak?! no i te wskaźniki które są jakby w porządku...zastanawiające,
PS. chyba że jest tak że faktycznie jest jakaś awaria a odłączając klemy zresetowałem komputer - a awaria pozostała tylko nie jest wyświetlana.
pozdrawiam,
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|