Strona główna
  Łamacz kodu

kaniagostyn *UKS Kania Gostyń

[delphi] pakiety z mmorpg i boty w delphi. mi nie zależy na szybkośći lamania haseł, po prostu chciałbym spróbować napisać program który sam wpisze hasło, sprawdzi je, jak złe to sprawdza kolejne i moze sobie wpisywac jedno hasło np. 5 sekund, mnie to nie obchodzi :)
po prostu ważne jest dla mnie by to działało.
Tyle że ja się na delphi praktycznie nie znam, może napisałem kilka programów, ale wyglądało tak tak, że w google poszukiwałem kodu na coś i kopiowałem go, albo F1 + pomoc np. znajomego = napisany program taki na którego nie ma tutoriala w necie.
Ale jaka w tym wiedza? właściwie żadna. Tak samo jak pisałem keyloggera, pobrałem komponent i co? do wtyczki dołączone komendy + pobrałem komponent do traya i gotowy program z ikoną w trayu :D

Taka wiedza wystarczy by z pomocą netu napisać łamacz haseł do forum? (nie do server ftp tylko do konta na forum np. login: maciek72 pw:62931)

[delphi] pakiety z mmorpg i boty w delphi. Ja bym to nazwał umiejętnością kopiuj-wklej a nie wiedzą :P.
Nie, taka "wiedza" nie wystarczy żeby samodzielnie coś spłodzić. No ale zawsze można znaleźć gotowca (że to się ludziom nie nudzi...).
A tak w ogóle to łatwiej napisać łamacza do ftp niż logowania na stronie (mniej zabawy) ;).
Raczej najpierw stwórz programik klient-serwer "echo" (samodzielnie) jeżeli chcesz w ogóle wchodzić w zagadnienia programowania sieci...

// A potem to już poczytaj o protokole http ;]. Samo zalogowanie jest banalne parę linijek jak się indy używa. Ale jak przeklepiesz kod to nawet nie będziesz wiedział jak to działa...
Użytkownik Ali240 edytował ten post 29 sierpień 2007, 13:05
Aliens vs. Predator 2. Witam
Alien vs Predator 2
Bardzo Proszę o pomoc nie umiem otworzyć drzwi
po zainstalowaniu gry opala się 1 poziom podchodzę do drzwi
korzystam z łamacza kodów przytrzymuję przycisk działania i Marine zaczyna pracować robi tak przez 1,2,3,4 i 5 minut i drzwi się nie otwierają.
Co mam zrobić jak je otworzyć ?
Proszę o Pomoc
Pozdrawiam.
Użytkownik RADEK 102 edytował ten post 09 wrzesień 2005 - 08:27
Aliens vs. Predator 2.
Witam
Alien vs Predator 2
Bardzo Proszę o pomoc nie umiem otworzyć drzwi
po zainstalowaniu gry opala się 1 poziom podchodzę do drzwi
korzystam z łamacza kodów przytrzymuję przycisk działania i Marine zaczyna pracować robi tak przez 1,2,3,4 i 5 minut i drzwi się nie otwierają.
Co mam zrobić jak je otworzyć ?
Proszę o Pomoc
Pozdrawiam.


Zanim zaczniesz łamać kod przy tych drzwiach najpierw musisz otworzyć klapkę (domyślnie klawisz E)

zapomniane hasło. " />
">Jeśli mowa o koncie roota to jak na moje zostaje zrestartowanie pudła do ustawień fabrycznych.

Niekoniecznie Można użyć jakiegoś łamacza haseł na pliku /etc/passwd...
1. Bierzemy pendrive/dysk usb i zakładamy kawałek ext2
2. Robimy tam (na tym ext2) link:
Kod:ln -s / korzen

3. Otwieramy to przez sambę:
smb://192.168.1.199/USB_DISK/USB_C/korzen
I jesteśmy w głównym systemie kieszeni
A /etc/passwd to link do /var/config/passwd, więc zasysamy ten pliczek
RUBY - 2 komendy ( i zagadka wygasnietych stron ;) ). " />Poradzilem sobie, choc wciaz ciekaw jestem gdzie podzialy sie tamte stronki. Jak zwykle znalazlem wyniki poszukiwan:

tworzy nam nowa linie w RGSS nie przerywajac kodu
Znalazlem tez 'lamacz' tekstu w postaci grafiki powstajacy przez draw.text
http://rmrk.net/index.php/topic,25129.0.html
CodeBreaker jak to działa i skąd to wziąc?. Jestem tu nowy i mam takie pytanie:

Znalazlem na youtubie filmik z jakimś łamaczem kodów jak wiecie skąd go miec to napiszcie.

Oto link do tego filmiku: http://pl.youtube.com/watch?v=NZA72YG-ohE
tutaj jest drugi: http://pl.youtube.com/watch?v=aNmwkySVy ... re=related
Początkujący. " />ale to byłoby wprowadzenie zasad własnych - oficjalnie, mech wzięty do niewoli jest "uziemiony" w miejscu, w którym stał.....

Żeby przejąć kontrolę nad "zniewolonym Mechem (i traktować go jak własną jednostkę) jednostka Biorąca Do Niewoli musi mieć wyposażenie specjalne - Łamacz Kodów.....
PROBLEMY najróżniejsze. " />I kto tutaj komplikuje zasady?
Jeśli chodzi o jeńców:
- Nawet w Twojej przetłumaczonej instrukcji jest jak byk napisane, że: [tutaj cytuje] "nie można go atakować w żaden sposób łącznie z mniej czy bardziej przypadkowym trafieniem ostrzałem artyleryjskim".
A odnośnie samego Bypassa:
- Nie możesz użyć go na własnej jednostce
To po prostu nielogiczne i zasady mówią tylko o jednostkach przeciwnika, a jednostka wzięta do niewoli jest nadal Twoja, tyle że nie masz nad nią władzy.
Nawet jeśli chcemy odwzorowania w rzeczywistości to wygląda to następująco:
- Piechota przejmuje Mecha.
- Otwierają kabinę pilota i przystawiają mu lufę do głowy
- Jeśli kabina jest duża to NAWET mogą wejść na herbatkę do środka
I w tej chwili pojawiają się bohaterscy fanatycy z frakcji Mandrake
- Podchodzą do Mecha
- Wyciągają wyposażenie łamacz kodów
- Zabijają pilota
- I odjeżdżają z całym oddziałem piechoty w kabinie
O co chodzi?
Najpierw muszą zabić nadzorcę, a dopiero potem mogliby łamać Mecha, ot co!

A odnośnie Evade i Camo to przecież to wyposażenie specjalne ruchu. Oczywiste jest że wyłączony Mech nie może unikać ataków i jest łatwym celem przez co Camo mu też nie pomoże. Nie mam racji?
Wasza Armia Wasza taktyka. " />Zauwazylem że piechota jest jakby odpychana na bok ostatnio w swiecie Mechwarriora. Jest jednak kilka skutecznych strategii na wykorzystanie piechot tak aby zwyciezyc. Wazna cecha jest Łamacz Kodów zwłaszcza w grze na punkty... jesli masz duzo szczescia mozesz przejac nawet Mecha.
Pozatym jesli wystawiam piechote to albo jako uzupelnienie armii, (choc teraz zastepuje to wyposazeniem) albo w formacji bo pojedyncze oddziały z Mechami nie maja szans. Moja uwage przykula piechota Bannsons Raiiders gdyż każda maksymalnie posiada piec klikow uszkodzen... zmieni sie to dopiero w dodatku Wolf Strike. Nie zapominajmy że jako jedyna piechota niema ciezkich znacznikow uszkodzen i jest w miare tania
Ares - Rewolucja. " />Ja wręcz przeciwnie niż Gabryś , walczyłem piechotą w bliskim kontakcie. Posiadając 7 jednostek z łamaczem kodów i po kilku nie udanych próbach udało mi się przejąć Posejdona, którym grał mój kumpel. Żeby nie dopuścić do eksterminacji mojej piechoty zwabiłem go dwoma lekkimi Mechami które wprawdzie wykończył TSEMP-ami
Zabawy Torisa. " />
Kod: UNS DS-1-BR
Klasa: Union (Unia)
Rola: Łamacz Blokad (klasy Niszczyciel)
Gdy UN zaczęło mieć problemy ze wspomaganiem planet okupowanych przez Taar, skonstruowano wielozadaniową jednostkę - łamacza blokad. Jest on mniejszy niż pierwsze statki używane przez UN, ale sprawia to, że pojazd jest bardziej mobilny i trudniejszy do trafienia.
Wymieniać czy nie ? olej steptronic. Na początku chciałbym poinformować że szukałem ale znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Otóż chodzi mi o to że w książkach BMW napisane jest że oleju w skrzyni się nie wymienia jest ona zalana LIFETIME wieczny i nie przewiduje się wymiany. Ale mechaniory twierdzą że trzeba wymienić olej, filterek, i uszczelkę. Mam e39 523i `98 steptronic a skrzynia to najprawdopodobniej A5S310Z (według łamacza kodów) pod spodem jest zielony korek (podobno to ma znaczenie). Proszę o informację czy wymieniać i jaki konkretnie olej ?
AS Tournament 2006 - aktualizacja zasad 02.06. " />Oki. Rafl zwiększyłem troszeczkę ilość otrzymywanych kredytów. Przyznaję, że w zeszłe wakacje używałem obrzyna, który miał tylko dwa strzały (jakoś mi to wystarczyło, choć czasem pragnąłem mieć coś jeszcze za pasem). Mimo wszystko wystarczą dwie kulki, aby wyeliminować każdego z graczy i dwie kulki w korpus, aby pozbyć się kapitana. Więc tak naprawdę potyczka może skończyć się na 2 wystrzelonych nabojach :). Po co zaśmiecać las :P.

Disu, ja poprostu lubię, jak oprócz samej walki trzeba trochę pomyśleć.

Jak chcecie możemy korzystać też z innych scenariuszy:

Oprócz podstawowych, czyli;
-vipa
-zakładników
-ctfa

jest jeszcze pomysł na;

1. Bazy.
Każda z drużyn dostaje po kartce lub kartonie, które rozwiesza się odpowiednio na drzewie, aby strzałem można było przedziurawić.
Gra się na czas (wtedy wygrywa ta drużyna, która wykonała więcej dziur w kartce/kartonie wroga).
Lub do określonej ilości trafień w bazę wroga.
Gracze się respawnują po określonej ilości czasu.

2. Łamacz szyfrów.
Na środku pola gry znajduje się przeczepiona karta z przykładowo: 100 cyfrowym szyfrem. Gracze mają za zadanie zapamiętać cześć lub jeśli potrafią cały kod, wrócić do bazy i tam zapisać go na kartce. Wygrywa drużyna, która pierwsza przeniesie szyfr.
Respawny po określonej ilości czasu.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shirli.pev.pl


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thelemisticum.opx.pl
  •  Menu
     : kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
     : łamacz do Gadu Gadu
     : łamacz hasła do Gadu Gadu
     : lamacz kodow do Gadu Gadu download
     : lamacz kodów do Gadu Gadu
     : łamacz Chasel do Gadu Gadu
     : łamacz haseł gg haseł
     : łamacz haseł w Gadu Gadu
     : łamacz kodów Gadu Gadu
     : łamacz haseł gg po przez numer
     : łamacz haseł na Gadu gdau
     . : : .
    Copyright (c) 2008 kaniagostyn *UKS Kania Gostyń | Designed by Elegant WPT