kaniagostyn *UKS Kania Gostyń
Daylight Dies - Dismantling Devotion. Daylight Dies - Dismantling Devotion
http://2.bp.blogspot.com/_QGiSo4zjtw...n%2B(2006).jpg
Daylight Dies - Dismantling Devotion (2006)
Genre : Melodic Death/Doom Metal
Lyrics: Death, Depression, Suicide
Origin: United States of America (Asheville, then Raleigh, North Carolina)
Line up:
Nathan Ellis - Vocals
Barre Gambling - Guitar
Charlie Shackelford - Guitar
Egan O'Rourke - Bass
Jesse Haff - Drums
Track list:
1. A Life Less Lived
2. Dead Air
3. A Dream Resigned
4. All We Had
5. Solitary Refinement
6. Strive to See
7. Lies That Bind
8. Dismantling Devotion
Kod:
http://www.mediafire.com/?macmmmmm0yj Jethro Tull - Benefit (1970). Kliknij Tutaj Aby Zobaczyć Pełną wiadomość
Benefit was the album on which the Jethro Tull sound solidified around folk music, abandoning blues entirely. Beginning with the opening number, "With You There to Help Me," Anderson adopts his now-familiar, slightly mournful folksinger/sage persona, with a rather sardonic outlook on life and the world; his acoustic guitar carries the melody, joined by Martin Barre's electric instrument for the crescendos. This would be the model for much of the material on Aqualung and especially Thick as a Brick, although the acoustic/electric pairing would be executed more effectively on those albums. Here the acoustic and electric instruments are merged somewhat better than they were on Stand Up (on which it sometimes seemed like Barre's solos were being played in a wholly different venue), and as needed, the electric guitars carry the melodies better than on previous albums. Most of the songs on Benefit display pleasant, delectably folk-like melodies attached to downbeat, slightly gloomy, but dazzlingly complex lyrics, with Barre's guitar adding enough wattage to keep the hard rock listeners very interested. "To Cry You a Song," "Son," and "For Michael Collins, Jeffrey and Me" all defined Tull's future sound: Barre's amp cranked up to ten (especially on "Son"), coming in above Anderson's acoustic strumming, a few unexpected changes in tempo, and Anderson spouting lyrics filled with dense, seemingly profound imagery and statements. As on Stand Up, the group was still officially a quartet, with future member John Evan (whose John Evan Band had become the nucleus of Jethro Tull two years before) appearing as a guest on keyboards; his classical training proved essential to the expanding of the group's sound on the three albums to come.
1 With You There to Help Me
2 Nothing to Say
3 Inside
4 Son
5 For Michael Collins, Jeffrey and Me
6 To Cry You a Song
7 A Time for Everything?
8 Teacher
9 Play in Time
10 Sossity; You're a Woman
128kbps 43mb no pass enjoy!
http://rapidshare.com/files/24260770/JTULL_BENEFIT.rar Niezwykle Kontrowersyjni. Obiecany tekst:
SPADNO!
music: traditional "The Fox"
lyrics: Sheen/Stalich
credits Henryk Czekała "Szkot" with kind tentative permission
(Droga do sławy)
Tonacja A-dur (można grać w G-dur)*
1. Jak Stare Dzwony sławnym być [G]
Jak dawny pirat // śmiało bić [G/D]
Lecz nie ma dziś co // o tym śnić (bo) [G/C]
I tak // z krzeseł // spadną [G/D/G]
Jak Bongos tańczyć póki sił [G]
Jak korsarz co w więzieniu zgnił [G/D]
nie będę za to wcale pił (bo) [G/C]
I tak z krzeseł spadną [G/D/G]
Spadną, spadną, [D/G]
przyjdzie kiedyś // taki czas, [C/G]
że wszyscy z krzeseł spadną [D/G]
Tonacja H-dur (można grać w A-dur)
2. Jak Doktor bywa - zimny drań
to także chciałbym bez dwóch zdań
Lecz ty mnie stary za to zgań (bo)
I tak z krzeseł spadną
Jak Grzywa fanek krocie mieć
by wokół mnie tworzyły sieć
Lecz wszystko to to zwykły śmieć (bo)
Kiedyś pójdą na dno, na dno, na dno
Przyjdzie kiedyś taki czas,
Że i tak z krzeseł spadną
Spadną, spadną, przyjdzie kiedyś taki czas, że wszyscy z krzeseł spadną
Tonacja Cis-dur (można grać w H-dur)
3. W Kubryku chciałbym być dziś pan
by kłaniał mi się każdy fan
lecz po co mi ten głupi szpan
Skoro pójdą na dno, na dno, na dno
Przyjdzie kiedyś taki czas,
że i tak z krzeseł spadną
W harmonii śpiewać tak jak Yen
I nie być głuchy jak ten pień
Lecz po co mi ten głupi sen
I tak z krzeseł spadną!
Spadną, spadną, przyjdzie kiedyś taki czas, że wszyscy z krzeseł spadną
Tonacja D-dur (można grać w C-dur)
4. Jak Paluch na gitarze grać
I bardzo szybko funkcję brać
Lecz po co mi to, ach, psiamać
Skoro i tak z krzeseł spadną
Jak Krystian obsługiwać bas
I równo w struny bić co raz
Lecz na to wszystko mówię "Pas"
Bo i tak z krzeseł spadną
Spadną, spadną, przyjdzie kiedyś taki czas, że wszyscy z krzeseł spadną
Tonacja E-dur (można grać w D-dur)
5. Więc lepiej już poluzuj grot
I zrób przez rufę szybki zwrot
I śpiewaj tak, jak śpiewa Szkot:
<break>
"Na dno! Na dno!
Przyjdzie kiedyś taki czas
Że wszyscy pójdą na dno
Na dno, na dno
Przyjdzie kiedyś taki czas
że wszyscy pójdą tam".
*) Członkowie NK proszą o podanie akordów, więc pewne objaśnienie:
Piosenkę gramy w pięciu różnych tonacjach, a podano rzeczywiste tonacje w jakich to nagraliśmy, zaś w nawiasach tonacje "ogniskowe", do łatwego chwytania akordów. I to będzie w taki sposób grane "ogniskowo":
1. "Droga do sławy": G/F, zwrotka i refren: G, D, C (kombinacja pokazana tylko raz)
2. A/G -- A, E, D
3. H/A -- H, Fis, E
4. C/Ais -- C, G, F
5. D/C -- D, A, G
W tonacji w nagraniu wszystko to samo, tylko o cały ton wyżej.
Wiem, że uff Punkowcy i rastafarianie nie boją się jednak akordów barre, a szantygitarzyści kapodastrów [D/X] K. Penderecki - Die Teufel von Loudun (The Devils of Loudun) (1969) [XviD] [GER. [D/X] K. Penderecki - Die Teufel von Loudun (The Devils of Loudun) (1969) [XviD] [GER http://pl.wikipedia.org/wiki/Diab%C5..._Loudun_(opera)
Diabły z Loudun - pierwszy utwór operowy w twórczości Krzysztofa Pendereckiego (prapremiera w reż. Konrada Swinarskiego, Opera w Hamburgu - 20 czerwca 1969 ). Libretto powstało w oparciu o sztukę teatralną "Demony" Johna Whitinga z 1961 inspirowaną Diabłami z Loudun autorstwa Aldousa Huxleya z roku 1952 . Książka Huxleya nawiązywała do autentycznych wydarzeń z początku XVII wieku w Loudun we Francji, gdzie odbył się proces księdza Urbana Grandiera, oskarżonego przez przeoryszę klasztoru Urszulanek o opętanie zakonnic i konszachty z diabłem.
Śpiewane po niemiecku.
Historical Studio Production from Hamburg State Opera, 1969
Role ; Voice type Premiere cast, 20 June 1969 (Conductor: Henryk Czyż)
Jeanne, the prioress of St. Ursula´s Convent dramatic soprano Tatiana Troyanos
Claire, Ursuline sister mezzo-soprano Cvetka Ahlin
Gabrielle, Ursuline sister soprano Helga Thieme
Louise, Ursuline sister soprano Ursula Boese
Philippe, a young girl high lyric soprano Ingeborg KrĂźger
Ninon, a young widow contralto Elisabeth Steiner
Grandier, the vicar of St. Peter´s Church baritone Andrzej Hiolski
Father BarrĂŠ, the vicar of Chinon bass Bernard Ładysz
de Laubardemont, the King´s special commissioner tenor Helmuth Melchert
Father Rangier basso profundo Hans Sotin
Father Mignon, the Ursulines´ father confessor tenor Horst Wilhelm
Adam, a chemist tenor Kurt Marschner
Mannoury, a surgeon baritone Heinz Blankenburg
Prince Henri de CondÊ, the King´s special ambassador baritone William Workman
Father Ambrose, an old priest bass Ernst Wiemann
Asmodeus bass Arnold Van Mill
Bontemps, a gaoler bass-baritone Carl Schulz
d´Armagnac, the Mayor of Loudun speaking part Joachim Hess
de Cerisay, town judge speaking part Rolf Mamero
Clerk of the Count speaking part Franz-Rudolf Eckhardt
PlayTime : 1h 47mn
Video #0
Codec : XviD
Codec/Family : MPEG-4
Codec/Info : XviD project
Codec settings/PacketBitStream : No
Codec settings/BVOP : Yes
Codec settings/QPel : No
Codec settings/GMC : 0
Codec settings/Matrix : Custom
PlayTime : 1h 47mn
Bit rate : 808 Kbps
Width : 480 pixels
Height : 368 pixels
Aspect ratio : 4/3
Frame rate : 29.970 fps
Resolution : 8 bits
Chroma : 4:2:0
Interlacement : Progressive
Bits/(Pixel*Frame) : 0.153
Writing library : XviD0039
Audio #0
Codec : MPEG-1 Audio layer 3
Codec profile : Joint stereo
PlayTime : 1h 47mn
Bit rate : 135 Kbps
Bit rate mode : VBR
Channel(s) : 2 channels [...] Kod: http://torrenty.org/torrent/460020
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshirli.pev.pl
|
|
|